ПОСАО И ЗАДОВОЉСТВО: Да ли знате како можете да зарадите од друштвених мрежа?
Можете да изградите публику и да прошитите своје пословање, а да при том не постанете зависни од мрежа.
Друштвене мреже данас омогућавају људима много тога. Могуће је постати сопствени медиј или створити бренд. С друге стане, уколико се не употребљавају на прави начин, постоји шанса да униште човека.
Потрага за балансираним животом је могућа мисија: Откријте мале ствари које ће вас учинити срећним
ПАНДЕМИЈА ПОВЕЋАЛА РАДНО ВРЕМЕ МНОГИХ ЗАПОСЛЕНИХ: Ко је радио највише и где су Срби на листи?
Седму недељу заредом опада број "ковид одсутних" у предузећима
Кључ лежи у узимању најбољег и искључивању најгорег од друштвених мрежа.
Ево како да на друштвеним мрежама зарадите новац без губљења времена.
Прво, заиста немојте губити време
Нека радња с намером, пре него бесциљно скроловање значиће да сте већ нешто постигли. Немојте да мешате заузетост са ефикасношћу на друштвеним мрежама. Ако немате јасан циљ, изгубићете време и енергију и неће имати шта да покажете.
Користите мреже за производњу у корист конзумирања. Знајте шта желите на свакој од платформи.
Осим тога, да бисте постигли нешто на друштвеним мрежама, неопходно је да ограничите време проведено на мрежама, како бисте максимизирали продуктивност. То можете постићи тако што ћете навити аларм кад год сте на мрежама и зауставићете се када се он огласи.
Када завршите шта сте желели, не заборавите да се одјавите, како не бисте били у искушењу да се пријавите у слободно време.
Када говоримо о садржају који пратите на мрежама, веома је важно селектовати оно што волите и желите да пратите у односу на оно што је за вас небитно. Друштвене мреже пружају много могућности да се такви профили исфилтрирају, па их искористите. Склоните све оно што је небитно, да бисте направили простор за важне ствари.
Направите план
Испланирајте за шта желите да користите друштвене мреже и нека то буде што једноставније.
Поставите по један циљ за сваку платформу и осигурајте да свака акција коју предузмете доприноси његовом остварењу. Веома је битно да прихватите да је неопходно да себе позиционирате као стручњака и да се фокусирате на оно чиме се бавите. Осим тога, на вашој платформи мора да постоји садржај који сами правите, јер ће ваша публика тада препознати аутентичност.
Ако сте на мрежи да бисте показали свој бренд, не одступајте од плана.
Будите продуктивни
Сагледајте све што треба да урадите и разрадите, које задатке би требало ви сами да завршите. Шта можете да делегирате и шта можете да аутоматизујете.
Немојте да трошите енергију на оно што компјутерски може да се уради.
Да бисте успели, веома је битно да имате однос са својим пратиоцима, да са њима разговарате, ћаскате, организујете награђивања. Постаните најбољи пријатељи на мрежама.
Зато је неопходно схватити да сте ви ту да помогнете људима, а не само да промовишете.
Будите доследни
Изаберите активност коју бисте могли да задржите све време. Развијте образац и држите га се без обзира на све.
На друштвеним мрежама веома је битно бити устаљен. На пример, када је у питању тајминг. Уколико навикнете своје пратиоце на то да ће ваш пост излазити у тачно одређено време, они ће свакодневно чекати и лајковати/коментарисати, а то ће дати резултате када је у питању ваш посао.
Иако можда звучи немогуће, могло би се рећи да је сасвим реално да можете да изградите публику и да прошитите своје пословање а да при том не постанете зависни од мрежа.