AKO NE NOSITE BUS PLUS, NIŠTA OD PUTOVANJA: Od juče nema više šverca u "Bg vozu"
Postavljene kontrolne rampe na tri od šest železničkih stanica širom prestonice
Ukoliko želite se vozite Bg vozom, ne zaboravite da ponesete svoju busplus karticu. Juče su sa radom počele rampe na ulazima u pojedine železničke stanice zbog čega ćete obavezno morate da validirate svoju kartu pri ulasku na peron.
VESIĆ: Zatekli smo 4, a sada imamo 55 gradilišta u Beogradu
Oko 40.000 ljudi dnevno koristi usluge Bg voza, a veliki procenat među njima se "švercuje" jer su validatori u kompozicijama polomljeni, a kontrole nema. Bilo je više pokušaja da se postave aparati u vozilima, ali bi oni bili potpuno demolirani već posle nekoliko nedelja ili čak dana. Dosetili su se da naprave i metalne oklope za validatore, ali bez uspeha.
VESIĆ: Radovi u Ljutice Bogdana završeni pre roka (FOTO)
Pančevački most, Vukov spomenik i Karađorđev park su prve stanice koje su dobile rampe, a u budućnosti je planirano da se sistem naplate uvede i na ostalim stanicama u gradu.
Ova izmena našla je na podeljena mišljenja putnika. Dok neki smatraju da je uvođenje kontrole pravi potez, drugi su se navikli na gratis uslugu.
- Krajnje je vreme da se uvede ovako nešto u Beogradu, normalno je da svi imamo kartu. Više niko neće moći da se švercuje i sigurno je da će kontrolorima biti mnogo lakše. Oni ne mogu da uđu na baš svakoj stanici i provere da li svi imaju kartu kod sebe- kaže Dejan Radić, penzioner.
Protivnici kontrole smatraju da je ona pogrešna iz više razloga, a dva glavna koje navode su kvalitet usluge i cena karte koju smatraju neprimerenom uslovima vožnje.
-Ovo je stvarno nečuveno. Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagonu koji je pritom potpuno išaran. Vozim se svakog dana - ogorčena je studentkinja Jovana Stojanović.
SINIŠA MALI POSETIO TEHERAN: Evo kako je izgledalo kad je VOZIO METRO! (VIDEO)
Kontrolne rampe nisu jedina promena koja nas očekuje u vožnji. Od juče kontroli direktno uručuju prekršajne prijave putnicima, umesto da ih šalje komunalna policija. Kontrola direktno šalje podatke komunalcima, a oni odmah vraćaju prekršajne naloge sa podacima švercera. Nalozi će se odmah štampati na aparatima i direktno uručivati putniku. Ovako će se smanjivati troškovi izdavanja prekršajnih naloga, kojih ima između 12.000 i 15.000 mesečno.