BRŽI TERETNI SAOBRAĆAJ: Završena elektrifikacija pruge u Kraljevu
Ostvarena ušteda od 100.000 evra
Infrastruktura železnice Srbije je u Kraljevu završila elektrifikaciju staničnih koloseka u dužini od jednog kilometra, što će omogućiti brži teretni saobraćaj.
Kako se navodi u saopštenju, stručne službe Infrastrukture železnice Srbije tokom jula su uradile elektrifikaciju sedmog i osmog staničnog koloseka u železničkoj stanici Kraljevo, kao i koloseka koji vodi do železničke ložionice.
U okviru radova na elektrifikaciji, zaposleni u Infrastrukturi železnice Srbije samostalno su izveli sve potrebne radove, uključujući i postavljanje kontaktne mreže iznad tih koloseka, sa svim potrebnim uređajima i opremom.
Na taj način ostvarena je ušteda od 100.000 evra, koliko bi se za taj posao moralo platiti izvođačima radova izvan železnice.
Da li će ruska nafta doći glave ITALIJANSKOM TRAMPU?
Održan "Blic panel" o energetskoj efikasnosti i pravilnom korišćenju struje
Nakon deset godina, ovo je prvi put da su železničari sami uradili elektrifikaciju neke pružne deonice. Sva postrojenja kontaktne mreže iznad tih koloseka od danas su pod naponom od 25 kilo-volti i omogućavaju funkcionisanje železničkog saobraćaja sa elektro vučom. To će u železničkoj stanici Kraljevo omogućiti znatno kvalitetniju i efikasniju organizaciju teretnog železničkog saobraćaja, zahvaljujući čemu će rad operatera u stanici biti mnogo brži nego do sada.
S obzirom na nedostatak dizel lokomotiva, sa kojim se železnički operateri u robnom saobraćaju susreću u stanici Kraljevo, elektrifikacija tih koloseka omogućila je brže formiranje i saobraćaj teretnih vozova.
PROSEČNA PLATA U SRBIJI SE POVEĆAVA: Sve više zaposlenih, naročito na jugu Srbije!
OTVARA SE FABRIKA U PANČEVU: Nova investicija, uskoro potpisivanje ugovora
VUČIĆ NAJAVIO NOVE PROJEKTE: Kreće rekonstrukcija Partizanovog stadiona, nova Infektivna klinika...
Infrastruktura železnice Srbije upozorava da su sada navedeni koloseci pod naponom i da kroz kontaktnu mrežu prolazi struja jačine od 25.000 volti, pa svako nepropisno i nedozvoljeno kretanje u staničnom krugu može biti izuzetno opasno.
Zašto je bio OMILJENI GRADONAČELNIK: Ovih 5 stvari u Beogradu ne bi bilo bez Branka Pešića (VIDEO)