БРЖИ ТЕРЕТНИ САОБРАЋАЈ: Завршена електрификација пруге у Краљеву
Остварена уштеда од 100.000 евра
Инфраструктура железнице Србије је у Краљеву завршила електрификацију станичних колосека у дужини од једног километра, што ће омогућити бржи теретни саобраћај.
Како се наводи у саопштењу, стручне службе Инфраструктуре железнице Србије током јула су урадиле електрификацију седмог и осмог станичног колосека у железничкој станици Краљево, као и колосека који води до железничке ложионице.
У оквиру радова на електрификацији, запослени у Инфраструктури железнице Србије самостално су извели све потребне радове, укључујући и постављање контактне мреже изнад тих колосека, са свим потребним уређајима и опремом.
На тај начин остварена је уштеда од 100.000 евра, колико би се за тај посао морало платити извођачима радова изван железнице.
Да ли ће руска нафта доћи главе ИТАЛИЈАНСКОМ ТРАМПУ?
Одржан "Блиц панел" о енергетској ефикасности и правилном коришћењу струје
Након десет година, ово је први пут да су железничари сами урадили електрификацију неке пружне деонице. Сва постројења контактне мреже изнад тих колосека од данас су под напоном од 25 кило-волти и омогућавају функционисање железничког саобраћаја са електро вучом. То ће у железничкој станици Краљево омогућити знатно квалитетнију и ефикаснију организацију теретног железничког саобраћаја, захваљујући чему ће рад оператера у станици бити много бржи него до сада.
С обзиром на недостатак дизел локомотива, са којим се железнички оператери у робном саобраћају сусрећу у станици Краљево, електрификација тих колосека омогућила је брже формирање и саобраћај теретних возова.
ПРОСЕЧНА ПЛАТА У СРБИЈИ СЕ ПОВЕЋАВА: Све више запослених, нарочито на југу Србије!
ОТВАРА СЕ ФАБРИКА У ПАНЧЕВУ: Нова инвестиција, ускоро потписивање уговора
ВУЧИЋ НАЈАВИО НОВЕ ПРОЈЕКТЕ: Креће реконструкција Партизановог стадиона, нова Инфективна клиника...
Инфраструктура железнице Србије упозорава да су сада наведени колосеци под напоном и да кроз контактну мрежу пролази струја јачине од 25.000 волти, па свако непрописно и недозвољено кретање у станичном кругу може бити изузетно опасно.
Зашто је био ОМИЉЕНИ ГРАДОНАЧЕЛНИК: Ових 5 ствари у Београду не би било без Бранка Пешића (ВИДЕО)