Чувени ланац кафетерија разматра продају удела на свом другом највећем тржишту: Познато и због чега
Амерички ланац кафетерија Старбакс разматра различите опције за унапређење свог бизниса у Кини међу којима је и продаја удела у пословању у тој земљи, преноси Блумберг позивајући се на анонимне упућене изворе.
Фирма тренутно процењује интересовање локалних кинеских партнера за куповину удела у пословању, додају извори. Америчка компанија за управљање инвестицијама Елиот инвестмент менаџмент врши притисак на Старбакс да ревидира своје пословање у Кини и тиме повећа профит.
У претходним годинама су компаније Мекдоналдс и Јам брендс, власник ресторана брзе хране КФЦ и Пица хат, издвојиле своје кинеске операције и продале своје уделе у бизнису како би оствариле већи раст у Кини и боље задовољили локалне укусе.
Старбакс је у Кини, на свом другом највећем тржишту, у претходној фискалној години остварио око три милијарде долара нето прихода и повећао број продавница за 12 одсто, али његову позицију све више угрожавају локалне кафетерије као што је Лакин кофи, додаје њујоршка агенција.
Танјуг