Budućnost trgovine je u poznavanju kupaca
Najveći maloprodajni lanac u zemlji je u prethodnom periodu razvijao digitalnu platformu koja će kupcima omogućiti vrhunsko iskustvo kupovine u Maxi, Tempo i Shop&Go radnjama.
Budućnost trgovine je u dobrom poznavanju kupca, njegovih navika i potreba, izjavio je direktor kompanije Delez Srbija Kvantan Roje.
Učestvujući na panelu „Jačanje digitalne ekonomije“ na Kopaonik biznis forumu, Roje je istakao da danas kupac očekuje nešto više od jednostavne usluge prilikom posete prodavnici.
„Oni očekuju uslugu po meri. Uslugu prilagođenu njihovim očekivanjima i potrebama. Kupci zahtevaju interakciju jedan na jedan. Ključna reč u digitalnoj revoluciji je relevantnost i jedina stvar važna za kupca je da je usluga prilagođena baš njemu lično. Kompanije koje to uspeju su kompanije koje će trajati“, zaključio je Roje.
Za prehrambenu industriju digitalizacija je jako važna i uspešne digitalne strategije mogu da pomognu kompanijama da ostvare uštede i ponude bolju vrednost za kupce. Kako je naglasio Roje, prepoznavanje navika i potreba kupaca, omogućiće personalizovaniju uslugu i olakšaće život i i ishranu kupaca.
Moderator panela „Jačanje digitalne ekonomije“ bio je generalni direktor SAS Institute-a Miloš Đurković. Panelisti su bili, pored direktora Delez Srbije, i Predrag Ćulibrk, generalni direktor Telekom Srbija, Diana Gligorijević, izvršna direktorka marketinga i prodaje Telegroup, Nikola Mehandžić, direktor poslovnog razvoja za Srbiju, BiH i Crnu Goru kompanije Mastercard, Mike Michel, generalni direktor Telenor Srbija i Aleksandar Stepančev, menadžer sistemskog inženjeringa za Balkan, Cisco Srbija.