Будућност трговине је у познавању купаца
Највећи малопродајни ланац у земљи је у претходном периоду развијао дигиталну платформу која ће купцима омогућити врхунско искуство куповине у Maxi, Темпо и Shop&Go радњама.
Будућност трговине је у добром познавању купца, његових навика и потреба, изјавио је директор компаније Делез Србија Квантан Роје.
Учествујући на панелу „Јачање дигиталне економије“ на Копаоник бизнис форуму, Роје је истакао да данас купац очекује нешто више од једноставне услуге приликом посете продавници.
„Они очекују услугу по мери. Услугу прилагођену њиховим очекивањима и потребама. Купци захтевају интеракцију један на један. Кључна реч у дигиталној револуцији је релевантност и једина ствар важна за купца је да је услуга прилагођена баш њему лично. Компаније које то успеју су компаније које ће трајати“, закључио је Роје.
За прехрамбену индустрију дигитализација је јако важна и успешне дигиталне стратегије могу да помогну компанијама да остваре уштеде и понуде бољу вредност за купце. Како је нагласио Роје, препознавање навика и потреба купаца, омогућиће персонализованију услугу и олакшаће живот и и исхрану купаца.
Модератор панела „Јачање дигиталне економије“ био је генерални директор САС Институте-а Милош Ђурковић. Панелисти су били, поред директора Делез Србије, и Предраг Ћулибрк, генерални директор Телеком Србија, Диана Глигоријевић, извршна директорка маркетинга и продаје Телегроуп, Никола Механџић, директор пословног развоја за Србију, БиХ и Црну Гору компаније Mastercard, Мике Michel, генерални директор Теленор Србија и Александар Степанчев, менаџер системског инжењеринга за Балкан, Cisco Србија.