ČIME JE NORDEUS PRIVUKAO PAŽNJU NA SEBE? Za sve je "kriva" popularna fudbalska virtuelna igra koja je ZALUDELA ČITAV SVET
Cilj srpskog "Nordeusa" je kako kaže Mihael Voroš, da se ojačaju pozicije na globalnom tržištu.
Izvršni potpredsednik i šef odseka za strategije i nezavisno izdavaštvo kompanije Tejk tu (Take-Two), koja je preuzela Nordeus za 378 miliona dolara, Mihael Voroš kaže da će sa srpskim Nordeusom dodatno ojačati poziciju kompanije na globalnom tržištu u segmentu mobilnih igara.
Muči vas nadutost? Gastroenterolog otkriva koji su najčešći uzroci i GARANTUJE da ovo ublažava tegobe!
NOVO PRAVILO STUPILO NA SNAGU: Svi koji putuju u EU ili van nje ovo moraju da znaju!
Sama sebi isplatila skoro 500.000 mesečne stimulacije: Direktorka Petrović se častila parama studenata
EVO KADA SVIM NEZAPOSLENIMA LEŽE NA RAČUN 60 EVRA! Država izlazi u susret onima koji su zbog korone ostali bez posla
- Top Eleven je privukao veliku globalnu publiku, sa posebno aktivnim igračima širom Evrope, Jugoistočne Azije i Latinske Amerike. Naš cilj je da dodatno uvećamo publiku na ovim tržištima, koja okupljaju strastvene ljubitelje fudbala, ali kao što vaše pitanje sugeriše, želimo i da učinimo Top Eleven prisutnijim u SAD i Kini - rekao je Voroš.
Kaže da entuzijazam za fudbal raste širom SAD i da Tejk tu može da pomogne Nordeusu u marketingu ka američkim igračima.
Što se tiče Kine, gde je fudbal već izuzetno popularan, tamo imamo uspostavljena čvrsta partnerstva u izdavaštvu, koja nam mogu pomoći da Top Eleven dovedemo na to tržište, dodao je Voroš.
- Mi smo već godinama upoznati sa kompanijom Nordeus i njihovom najpopularnijom igrom - Top Eleven, a mogućnost investiranja u kompaniju smo počeli da razmatramo pre nekoliko meseci, u direktnim razgovorima sa generalnim direktorom i suosnivačem kompanije - rekao je Voroš odgovarajući na pitanje čime je sve kompanija "Nordeus" privukla pažnju jedne od najkreativnijih i najinovativnijih kompanija u industriji zabave "Take-Two Interactive".
Kaže da se njihova investicija u Nordeus u potpunosti dopunjuje sa kompanijama "Social Point" i "Playdots", koje su već deo njihove porodice, kao i da tako proširuju portfolio sportskih igara, po prvi put, sa fudbalskom igrom.
- Nordeus će nastaviti da posluje iz Beograda, na način na koji je to radio i do sada. Ne planiramo da to menjamo, smatramo da je veoma bitno da svaki studio ima slobodu samostalnog funkcionisanja. Nordeus se ističe radom na razvoju igara, kao i u svom radu sa zajednicom. Naša želja je da tako i nastave i u tome će imati našu podršku, kao i u slučaju Nordeus fondacije koja je skoro i zvanično predstavljena - naveo je Voroš.
Ističe da se industrija interaktivne zabave u Srbiji se ubrzano razvija. "Puno smo razgovarali sa timom iz Nordeusa, pa smo i samostalno istražili gejming zajednicu u Srbiji i bili smo zaista impresionirani. Prošle godine, prema izveštaju SGA, srpska industrija video igara ostvarila je 120 miliona evra prihoda i objavila 41 novu igru".
Vrlo je uzbudljiv trenutak da se postane deo gejming industrije u Srbiji i podrži njen dalji razvoj, naglasio je Voroš.