ЧИМЕ ЈЕ НОРДЕУС ПРИВУКАО ПАЖЊУ НА СЕБЕ? За све је "крива" популарна фудбалска виртуелна игра која је ЗАЛУДЕЛА ЧИТАВ СВЕТ
Циљ српског "Нордеуса" је како каже Михаел Ворош, да се ојачају позиције на глобалном тржишту.
Извршни потпредседник и шеф одсека за стратегије и независно издаваштво компаније Тејк ту (Take-Two), која је преузела Нордеус за 378 милиона долара, Михаел Ворош каже да ће са српским Нордеусом додатно ојачати позицију компаније на глобалном тржишту у сегменту мобилних игара.
Мучи вас надутост? Гастроентеролог открива који су најчешћи узроци и ГАРАНТУЈЕ да ово ублажава тегобе!
НОВО ПРАВИЛО СТУПИЛО НА СНАГУ: Сви који путују у ЕУ или ван ње ово морају да знају!
Сама себи исплатила скоро 500.000 месечне стимулације: Директорка Петровић се частила парама студената
ЕВО КАДА СВИМ НЕЗАПОСЛЕНИМА ЛЕЖЕ НА РАЧУН 60 ЕВРА! Држава излази у сусрет онима који су због короне остали без посла
- Топ Елевен је привукао велику глобалну публику, са посебно активним играчима широм Европе, Југоисточне Азије и Латинске Америке. Наш циљ је да додатно увећамо публику на овим тржиштима, која окупљају страствене љубитеље фудбала, али као што ваше питање сугерише, желимо и да учинимо Топ Елевен присутнијим у САД и Кини - рекао је Ворош.
Каже да ентузијазам за фудбал расте широм САД и да Тејк ту може да помогне Нордеусу у маркетингу ка америчким играчима.
Што се тиче Кине, где је фудбал већ изузетно популаран, тамо имамо успостављена чврста партнерства у издаваштву, која нам могу помоћи да Топ Елевен доведемо на то тржиште, додао је Ворош.
- Ми смо већ годинама упознати са компанијом Нордеус и њиховом најпопуларнијом игром - Топ Елевен, а могућност инвестирања у компанију смо почели да разматрамо пре неколико месеци, у директним разговорима са генералним директором и суоснивачем компаније - рекао је Ворош одговарајући на питање чиме је све компанија "Нордеус" привукла пажњу једне од најкреативнијих и најиновативнијих компанија у индустрији забаве "Take-Two Интерацтиве".
Каже да се њихова инвестиција у Нордеус у потпуности допуњује са компанијама "Социал Поинт" и "Playdots", које су већ део њихове породице, као и да тако проширују портфолио спортских игара, по први пут, са фудбалском игром.
- Нордеус ће наставити да послује из Београда, на начин на који је то радио и до сада. Не планирамо да то мењамо, сматрамо да је веома битно да сваки студио има слободу самосталног функционисања. Нордеус се истиче радом на развоју игара, као и у свом раду са заједницом. Наша жеља је да тако и наставе и у томе ће имати нашу подршку, као и у случају Нордеус фондације која је скоро и званично представљена - навео је Ворош.
Истиче да се индустрија интерактивне забаве у Србији се убрзано развија. "Пуно смо разговарали са тимом из Нордеуса, па смо и самостално истражили гејминг заједницу у Србији и били смо заиста импресионирани. Прошле године, према извештају СГА, српска индустрија видео игара остварила је 120 милиона евра прихода и објавила 41 нову игру".
Врло је узбудљив тренутак да се постане део гејминг индустрије у Србији и подржи њен даљи развој, нагласио је Ворош.