Deset znakova da će vaš zaposleni dati OTKAZ i saveti kako da se to IZBEGNE
Kako premostiti barijere
Za poslodavca je jedna od najvećih kazni kada mu kvalitetan i vredan zaposleni da otkaz. Frustrirajuće je, potrebno je vremena da bi se obučila i zaposlila nova osoba, pokrile greške, a i nije nimalo jeftino.
Evo načina kako započeti biznis u Srbiji? U čemu je TAJNA?
Ovaj začin svi OBOŽAVAMO, a sve ga je MANJE: Cena mu je sa 30 evra po kilogramu, skočila na 500!
Zato je za poslodavca najbezbolnije rešenje da brine o svojim zaposlenima, i da obraća pažnju na znakove koje oni šalju. Upravo o tim znakovima piše sajt Inc.com:
1.Ne posvećuje se dugoročnim projektima.
Jasno je da ne želi da se upušta ni u kakve projekte na duge staze, jer iz kompanije želi da ode čistih računa i bistre glave.
2. Manje učestvuje na sastancima.
Ako je zaposleni, koji je nekada bio aktivan na sastancima, sada pasivan i „stoji po strani“, to bi mogao da bude znak da se priprema za odlazak.
PROBLEMI PRIVREDE USKORO ĆE BITI REŠENI: Buduća premijerka se do poslednjeg detalja razume u njh!
3. Ima sve više poziva koji nisu povezani s poslom.
Da li vaš zaposleni često izlazi iz kancelarije da bi razgovorao telefonom? Naravno, neki pozivi zahtevaju privatnost, ali ako su suviše česti, onda to jeste znak za brigu.
4. Nije skoro dobio/la povišicu ili unapređenje.
Onaj ko odavno nije dobio neki stimulans može da se oseća frustrirano, obeshrabreno i potcenjeno, što dalje vodi ka tome da traži neko drugo mesto gde će se ostvariti.
Norveške kompanije hoće da INVESTIRAJU u Srbiju, ali imaju nekoliko USLOVA
5. Stagnira i nije zainteresovan/a za unapređenje.
Za mnoge profesije se kaže – „Ako stojite u mestu – ispadate“. Što znači da onaj koji stagnira nema baš čemu da se nada… Ili ga napredak ne zanima jer traži neki drugi posao.
6. Njegove ili njene omiljene kolege ne rade više na tom poslu.
Svaki zaposleni će vam reći da mu je bitno okruženje u kome radi. A okruženje prvenstveno čine kolege. Ako su kolege ujedno i među najboljim prijateljima, i ako jedan po jedan napuštaju kompaniju, onda su velike šanse da niko više iz te „ekipe“ neće ostati.
SUNOVRAT CENA NAFTE! Većina akcija na evropskim berzama u padu
7. Izbegava poslovna druženja.
Imate zaposlenog koji izbegava društvo svojih kolega ili supervizora, a nekada se dobro uklapao? Onda je to veliki znak upozorenja.
8. Počeo je često da se žali.
- Ako nekada srećan i zadovoljan zaposleni odjednom počne da se žali, obratite pažnju - kaže stručnjak za zapošljavanje za sajt Inc, i dodaje:
- Bilo da je to žalba na poslodavca ili na odluke menadžmenta – Ovo je obično znak da nešto nedostaje. Zaposleni koji se ne uključuje najverovatnije traži negde drugde neke bolje prilike, a svoje nezadovoljstvo širi na druge.
KRAH U SEKUNDI! Evo koja VALUTA je u samo jednom trenutku sa 300 DOLARA pala na NULU!
9. Ne predlaže inovativne ideje.
Kada zaposleni daje ideje koje su od pomoći ili inovativne pristupe, to je znak da je on ili ona uključen/a. Pokazuje da želi da bude vredan član organizacije. Ali, kada prestane da smišlja nove sugestije, to je zasigurno loš znak, jer osoba više nije zainteresovana za napredak kompanije.
10. Imate loš osećaj u vezi sa njim ili njom.
Nauka je dokazala da „veruj svom instinktu“ nije metafora. Ako imate osećaj da među vašim zaposlenima nije sve kako treba, onda postoje velike šanse da ste u pravu. Možda su to neki nesvesni signali koje dobijate, možda je neko ponašanje ili razgovor koji vam se nije dopao, bilo kako bilo, nemojte zanemarivati ove osećaje i znake.
Posle Bregzita, SELIDBA! Sukob država članica EU oko premeštanja evropskih agencija
Jedan gram košta 62,5 triliona dolara: Otkrivena NAJSKUPLJA supstanca NA SVETU!
SAVETI ZA POSLODAVCE:
To što prepoznajete da će neko dati otkaz jeste samo prvi korak, a na vama je da sprečite da do ovakvih situacija dođe.
1.Izaberite prave ljude koje ćete uključiti u organizaciju, i koji će se uklapati u kulturu kompanije.
2. Zapošljavajte pametne ljude, koji su svestrani, vredni, i spremni da uče.
3. Uradite sve što je do vas da beneficije koje im nudite budu korisne i značajne, kao što je, na primer, rad od kuće.
4. Pokažite da cenite svoje zaposlene, pohvalite ih čim to zasluže, i slavite uspehe, ma koliko mali bili.
5. Omogućite im da se edukuju preko treninga, konferencija ili seminara.
6. Uključujte zaposlene u donošenje odluka.
7. Jasno komunicirajte ciljeve, uloge i odgovornosti.
8. Ohrabrujte zaposlene da se druže na poslu.