Десет знакова да ће ваш запослени дати ОТКАЗ и савети како да се то ИЗБЕГНЕ
Како премостити баријере
За послодавца је једна од највећих казни када му квалитетан и вредан запослени да отказ. Фрустрирајуће је, потребно је времена да би се обучила и запослила нова особа, покриле грешке, а и није нимало јефтино.
Ево начина како започети бизнис у Србији? У чему је ТАЈНА?
Овај зачин сви ОБОЖАВАМО, а све га је МАЊЕ: Цена му је са 30 евра по килограму, скочила на 500!
Зато је за послодавца најбезболније решење да брине о својим запосленима, и да обраћа пажњу на знакове које они шаљу. Управо о тим знаковима пише сајт Inc.com:
1.Не посвећује се дугорочним пројектима.
Јасно је да не жели да се упушта ни у какве пројекте на дуге стазе, јер из компаније жели да оде чистих рачуна и бистре главе.
2. Мање учествује на састанцима.
Ако је запослени, који је некада био активан на састанцима, сада пасиван и „стоји по страни“, то би могао да буде знак да се припрема за одлазак.
ПРОБЛЕМИ ПРИВРЕДЕ УСКОРО ЋЕ БИТИ РЕШЕНИ: Будућа премијерка се до последњег детаља разуме у њх!
3. Има све више позива који нису повезани с послом.
Да ли ваш запослени често излази из канцеларије да би разговорао телефоном? Наравно, неки позиви захтевају приватност, али ако су сувише чести, онда то јесте знак за бригу.
4. Није скоро добио/ла повишицу или унапређење.
Онај ко одавно није добио неки стимуланс може да се осећа фрустрирано, обесхрабрено и потцењено, што даље води ка томе да тражи неко друго место где ће се остварити.
Норвешке компаније хоће да ИНВЕСТИРАЈУ у Србију, али имају неколико УСЛОВА
5. Стагнира и није заинтересован/а за унапређење.
За многе професије се каже – „Ако стојите у месту – испадате“. Што значи да онај који стагнира нема баш чему да се нада… Или га напредак не занима јер тражи неки други посао.
6. Његове или њене омиљене колеге не раде више на том послу.
Сваки запослени ће вам рећи да му је битно окружење у коме ради. А окружење првенствено чине колеге. Ако су колеге уједно и међу најбољим пријатељима, и ако један по један напуштају компанију, онда су велике шансе да нико више из те „екипе“ неће остати.
СУНОВРАТ ЦЕНА НАФТЕ! Већина акција на европским берзама у паду
7. Избегава пословна дружења.
Имате запосленог који избегава друштво својих колега или супервизора, а некада се добро уклапао? Онда је то велики знак упозорења.
8. Почео је често да се жали.
- Ако некада срећан и задовољан запослени одједном почне да се жали, обратите пажњу - каже стручњак за запошљавање за сајт Инц, и додаје:
- Било да је то жалба на послодавца или на одлуке менаџмента – Ово је обично знак да нешто недостаје. Запослени који се не укључује највероватније тражи негде другде неке боље прилике, а своје незадовољство шири на друге.
КРАХ У СЕКУНДИ! Ево која ВАЛУТА је у само једном тренутку са 300 ДОЛАРА пала на НУЛУ!
9. Не предлаже иновативне идеје.
Када запослени даје идеје које су од помоћи или иновативне приступе, то је знак да је он или она укључен/а. Показује да жели да буде вредан члан организације. Али, када престане да смишља нове сугестије, то је засигурно лош знак, јер особа више није заинтересована за напредак компаније.
10. Имате лош осећај у вези са њим или њом.
Наука је доказала да „веруј свом инстинкту“ није метафора. Ако имате осећај да међу вашим запосленима није све како треба, онда постоје велике шансе да сте у праву. Можда су то неки несвесни сигнали које добијате, можда је неко понашање или разговор који вам се није допао, било како било, немојте занемаривати ове осећаје и знаке.
После Брегзита, СЕЛИДБА! Сукоб држава чланица ЕУ око премештања европских агенција
Један грам кошта 62,5 трилиона долара: Откривена НАЈСКУПЉА супстанца НА СВЕТУ!
САВЕТИ ЗА ПОСЛОДАВЦЕ:
То што препознајете да ће неко дати отказ јесте само први корак, а на вама је да спречите да до оваквих ситуација дође.
1.Изаберите праве људе које ћете укључити у организацију, и који ће се уклапати у културу компаније.
2. Запошљавајте паметне људе, који су свестрани, вредни, и спремни да уче.
3. Урадите све што је до вас да бенефиције које им нудите буду корисне и значајне, као што је, на пример, рад од куће.
4. Покажите да цените своје запослене, похвалите их чим то заслуже, и славите успехе, ма колико мали били.
5. Омогућите им да се едукују преко тренинга, конференција или семинара.
6. Укључујте запослене у доношење одлука.
7. Јасно комуницирајте циљеве, улоге и одговорности.
8. Охрабрујте запослене да се друже на послу.