Digital elita na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji
Po osmi put će prestonica Srbije biti centar znanja i hub najnovijih trendova i tendencija iz polja digitalnog i interaktivnog marketinga
U beogradski JDP, 8. i 9. maja stižu eksperti iz polja digitalnog marketinga, u ulogama predavača i panelista najprestižnije regionalne digital konferencije.
Pročitajte i :
Po osmi put će prestonica Srbije biti centar znanja i hub najnovijih trendova i tendencija iz polja digitalnog i interaktivnog marketinga.
Signal novog vremena će se širiti iz Jugoslovenskog dramskog pozorišta kroz inspirativna predavanja, dinamične panele i razmenu ideja sa vrsnim, regionalnim i svetskim stručnjacima. Sa pozorišne bine će se posetiocima, pored već najavljenih Ane Anđelić, Briana Morrissey-a, Chapin Clark-a i drugih, obratiti i Fredrik Carlström, Branislav Perić, Olly Osborne…
Predsednik borda direktora IAB Europe, Constantine Kamaras, će svečano otvoriti ovogodišnji Digital Day, najznačajniju i najprestižniju digital konferenciju regiona, koju organizuje upravo srpski ogranak IAB-a.
Fredrik Carlström, osnivač i kreativni direktor C&CO će se na ovogodišnjoj konferenciji baviti pitanjem: “How digital is dismantling the importance of the brand and what it means to companies, publishers and agencies?”
Prema Frederikovim rečima, prošlo je vreme sezonskih kampanja čiji je cilj građenje brenda. Kompanije sada moraju da počnu da se bave aktivnom komunikacijom proizvoda, usluga, prodajom i marketingom u isto vreme, a neretko i da reaguju u realnom vremenu.
Frederik iza sebe ima impozantno konsultantsko iskustvo u saradnji s brendovima kao što su Bloomberg, Ikea, Volvo, Estée Lauder, MoMA, a posebno zanimljiva stavka jeste saradnja sa Belom kućom, za vreme mandata predsednika Baraka Obame.
Branislav Perić će na Digital Day-u držati predavanje pod nazivom “The rise of precision advertising and the fall of good old carpet bombing” u okviru kog će biti reči o važnosti date, kroz poznatu tvrdnju da će u budućnosti “data biti skuplja od novca”.
Srbija želi ekonomiju zasnovanu na tehnološkim inovacijama: Za IT sektor izdvojeno 65 miliona evra
Vaše mišljenje o ovoj prognozi za budućnost, možete izneti u JDP-u, 8. i 9. maja, a poslednji kontigent karata je u prodaji i čeka vas na ovom linku.
Inače, Branislav dolazi iz Pariza gde je na čelu WITH digital orchestration, konsultantske agencije sa bazama u Parizu i Madridu. Sa svojim dvadesetčetvoročlanim timom svakodnevno se trudi da bude u toku sa najnovijim promenama i trendovima na tržištu, uz globalne klijente kao što su Danone, L’Oréal, Bel i LVMH.
Steve Dool, bivši urednik Complex magazina i brend konsultant, u Beograd stiže iz dinamičnog Londona.
Sve zbog američkih sankcija: Rusi obustavili isporuku aluminijuma Japanu
On će publici u JDP-u govoriti na temu "Too Much of a New Thing: When the Chase for What’s Next Dilutes Your Brand?" gde će se baviti pitanjima kao što su: "Da li je sve novo i efikasno? Da li je bolje uvek biti drugačiji ili graditi brend kroz dugoročno strateško planiranje?"