Дигитал елита на овогодишњој Дигитал Day конференцији
По осми пут ће престоница Србије бити центар знања и хуб најновијих трендова и тенденција из поља дигиталног и интерактивног маркетинга
У београдски ЈДП, 8. и 9. маја стижу експерти из поља дигиталног маркетинга, у улогама предавача и панелиста најпрестижније регионалне дигитал конференције.
Прочитајте и :
По осми пут ће престоница Србије бити центар знања и хуб најновијих трендова и тенденција из поља дигиталног и интерактивног маркетинга.
Сигнал новог времена ће се ширити из Југословенског драмског позоришта кроз инспиративна предавања, динамичне панеле и размену идеја са врсним, регионалним и светским стручњацима. Са позоришне бине ће се посетиоцима, поред већ најављених Ане Анђелић, Бриана Morrissey-a, Chapin Цларк-а и других, обратити и Фредрик Carlström, Бранислав Перић, Olly Осборне…
Председник борда директора ИАБ Еуропе, Цонстантине Камарас, ће свечано отворити овогодишњи Дигитал Day, најзначајнију и најпрестижнију дигитал конференцију региона, коју организује управо српски огранак ИАБ-а.
Фредрик Carlström, оснивач и креативни директор C&CO ће се на овогодишњој конференцији бавити питањем: “How дигитал ис дисмантлинг the импортанце оф the бранд анд what ит меанс то цомпаниес, публисхерс анд агенциес?”
Према Фредериковим речима, прошло је време сезонских кампања чији је циљ грађење бренда. Компаније сада морају да почну да се баве активном комуникацијом производа, услуга, продајом и маркетингом у исто време, а неретко и да реагују у реалном времену.
Фредерик иза себе има импозантно консултантско искуство у сарадњи с брендовима као што су Блоомберг, Икеа, Волво, Естéе Лаудер, МоМА, а посебно занимљива ставка јесте сарадња са Белом кућом, за време мандата председника Барака Обаме.
Бранислав Перић ће на Дигитал Day-u држати предавање под називом “The рисе оф прецисион advertising анд the fall оф good олд царпет бомбинг” у оквиру ког ће бити речи о важности дате, кроз познату тврдњу да ће у будућности “дата бити скупља од новца”.
Србија жели економију засновану на технолошким иновацијама: За ИТ сектор издвојено 65 милиона евра
Ваше мишљење о овој прогнози за будућност, можете изнети у ЈДП-у, 8. и 9. маја, а последњи контигент карата је у продаји и чека вас на овом линку.
Иначе, Бранислав долази из Париза где је на челу WITH дигитал orchestration, консултантске агенције са базама у Паризу и Мадриду. Са својим двадесетчетворочланим тимом свакодневно се труди да буде у току са најновијим променама и трендовима на тржишту, уз глобалне клијенте као што су Даноне, Л’Орéал, Бел и ЛВМХ.
Стеве Доол, бивши уредник Complex магазина и бренд консултант, у Београд стиже из динамичног Лондона.
Све због америчких санкција: Руси обуставили испоруку алуминијума Јапану
Он ће публици у ЈДП-у говорити на тему "Тоо Much оф а New Thing: When the Chase фор What’s Next Дилутес Your Бранд?" где ће се бавити питањима као што су: "Да ли је све ново и ефикасно? Да ли је боље увек бити другачији или градити бренд кроз дугорочно стратешко планирање?"