Digitalni marketing – posao za budućnost: Zapošljavanje mladih kroz sticanje kvalifikacija za rad
Udruženje za mlade Srbije (UMS) i ove godine sprovodi projekat koji ima za cilj povećanje zapošljivosti mladih u okviru Javnog konkursa za stimulisanje različitih oblika zapošljavanja, samozapošljavanja i preduzetništva mladih, Ministarstva omladine i sporta
Projekat „Digitalni marketing – posao za budućnost“ ima za cilj da poveća zapošljivosti mladih kroz sticanje kvalifikacija za rad u digitalnom marketingu i kao krajnji rezultat ima obezbeđenje zaposlenja za dvoje najboljih kandidata/kandidatkinja kod partnera na projektu, firme Balkan Tube Space.
Kroz ovaj projekat, koji se realizuje u periodu od septembra 2018. do kraja februara 2019. godine i koji se sastoji od nekoliko faza, mladima će biti obezbeđen različiti vid edukacije (osnovna i napredna obuka i job shadowing) o digitalnom marketingu.
Prvo će za najmanje 60 mladih biti obezbeđena osnovna obuka iz digitalnog marketinga. 20 najboljih polaznika obuke dobiće mogućnost da učestvuju u radnoj praksi koja će biti ostvarena kroz učešće na Balkan tjub festu (BTF), izuzetno posećenoj i medijski propraćenoj manifestaciji regionalnog karaktera, a iza koje stoji firma Balkan Tube Space. Nakon toga, posebna selekciona komisija odabraće 15 najboljih polaznika koji će proći kroz trodnevnu unapređenu obuku iz digitalnog marketinga.
Nakon obuke uslediće testiranje i intervjuisanje kandidata i kao krajnji rezultat svih ovih aktivnosti za dvoje najboljih kandidata/kandidatkinja biće obezbeđeno zaposlenje.