Дигитални маркетинг – посао за будућност: Запошљавање младих кроз стицање квалификација за рад
Удружење за младе Србије (УМС) и ове године спроводи пројекат који има за циљ повећање запошљивости младих у оквиру Јавног конкурса за стимулисање различитих облика запошљавања, самозапошљавања и предузетништва младих, Министарства омладине и спорта
Пројекат „Дигитални маркетинг – посао за будућност“ има за циљ да повећа запошљивости младих кроз стицање квалификација за рад у дигиталном маркетингу и као крајњи резултат има обезбеђење запослења за двоје најбољих кандидата/кандидаткиња код партнера на пројекту, фирме Балкан Тубе Space.
Кроз овај пројекат, који се реализује у периоду од септембра 2018. до краја фебруара 2019. године и који се састоји од неколико фаза, младима ће бити обезбеђен различити вид едукације (основна и напредна обука и јоб shadowing) о дигиталном маркетингу.
Прво ће за најмање 60 младих бити обезбеђена основна обука из дигиталног маркетинга. 20 најбољих полазника обуке добиће могућност да учествују у радној пракси која ће бити остварена кроз учешће на Балкан тјуб фесту (БТФ), изузетно посећеној и медијски пропраћеној манифестацији регионалног карактера, а иза које стоји фирма Балкан Тубе Space. Након тога, посебна селекциона комисија одабраће 15 најбољих полазника који ће проћи кроз тродневну унапређену обуку из дигиталног маркетинга.
Након обуке уследиће тестирање и интервјуисање кандидата и као крајњи резултат свих ових активности за двоје најбољих кандидата/кандидаткиња биће обезбеђено запослење.