Evo kakve su navike potrošača, korisnika društvenih mreža!
Istraživanje o navikama korisnika društvenih medija pokazuje šta su naše potrebe i očekivanja dok ''surfujemo''
Prilikom istraživanja novih proizvoda na internetu primarni osećaj potrošača u Srbiji u tom momentu je "očekivanje" (18 odsto) , dok je "zaintrigiranost" najjače osećanje u tom trenutku za potrošače u Bugarskoj (35 odsto), BiH (29), Hrvatskoj (20) i Makedoniji (27 odsto).
LUKAVOST BEZ GRANICA: Ovih 10 podvala trgovaca mogu vas ostaviti BEZ DINARA u džepu!
NA RAFU JEDNA, A NA KASI DRUGA CENA: Ovako vas varaju na AKCIJAMA po SUPERMARKETIMA
To pokazuju rezultati devetog po redu godišnjeg istraživanja o navikama korisnika društvenih medija, koje je sprovela globalna agencijska mreža UM. Tokom istraživanja novog proizvoda, potrošači u BiH (21 procenat), u Bugarskoj (22), Makedoniji (18) i u Srbiji (17 odsto) u tom momentu najviše ima potrebu da "nauči nešto novo", dok je u Hrvatskoj potreba da se "ostane u toku" (20 odsto) primarna dok se istražuje novi proizvod, navodi se u saopštenju te agencijske mreže.
Kada ti isti potrošači odu u nedeljnu kupovinu, njihova primarna emocija je "dosada" u BiH (24 odsto) i "opuštenost" u Bugarskoj (15), Hrvatskoj (20), Makedoniji (30) i Srbiji (27 odsto) - što je veoma različito stanje emocija koje brendovi treba da iskoriste.
Istraživanje je dalo jasnu poruku - pažnja potrošača je sve kraća i od vitalnog je značaja za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja da razumeju koji su životni trenuci kada brend može da bude relevantan potrošačima i koje su emotivne potrebe potrošača baš u tom trenutku.
U suprotnom, marketinške kuće neće uspeti da ostvare dublji odnos sa svojim korisnicima.
PRLJAVI TRGOVAČKI TRIKOVI: Evo kako nas varaju i prave nam RUPU U NOVČANIKU!
Ove godine, istraživanje predstavlja ponašanje onlajn potrošača koji su ostvarili čak 60 milijardi korisničkih interakcija. Wave 9 je identifikovao na stotine momenata u ljudskim životima kada brendovi iz različitih kategorija imaju mogućnost da postanu relevantni, od porodičnih do poslovnih, od svakodnevnih do posebnih prilika.
Ključni uvid koji je studija pružila jeste da su danas očekivanja potrošača od brendova na najvišem nivou ikada.
Prema ovogodišnjem izveštaju, 85 odsto potrošača, na svetskom nivou, koristi instant poruke da bi bili u kontaktu sa porodicom i prijateljima u svakom trenutku - a za uzvrat očekuju da dobiju odgovor, gotovo odmah.
Ta urgentnost je dovela do uspeha brendova koji pomažu potrošačima da žive u trenutku.