Ево какве су навике потрошача, корисника друштвених мрежа!
Истраживање о навикама корисника друштвених медија показује шта су наше потребе и очекивања док ''surfujemo''
Приликом истраживања нових производа на интернету примарни осећај потрошача у Србији у том моменту је "очекивање" (18 одсто) , док је "заинтригираност" најјаче осећање у том тренутку за потрошаче у Бугарској (35 одсто), БиХ (29), Хрватској (20) и Македонији (27 одсто).
ЛУКАВОСТ БЕЗ ГРАНИЦА: Ових 10 подвала трговаца могу вас оставити БЕЗ ДИНАРА у џепу!
НА РАФУ ЈЕДНА, А НА КАСИ ДРУГА ЦЕНА: Овако вас варају на АКЦИЈАМА по СУПЕРМАРКЕТИМА
То показују резултати деветог по реду годишњег истраживања о навикама корисника друштвених медија, које је спровела глобална агенцијска мрежа УМ. Током истраживања новог производа, потрошачи у БиХ (21 проценат), у Бугарској (22), Македонији (18) и у Србији (17 одсто) у том моменту највише има потребу да "научи нешто ново", док је у Хрватској потреба да се "остане у току" (20 одсто) примарна док се истражује нови производ, наводи се у саопштењу те агенцијске мреже.
Када ти исти потрошачи оду у недељну куповину, њихова примарна емоција је "досада" у БиХ (24 одсто) и "опуштеност" у Бугарској (15), Хрватској (20), Македонији (30) и Србији (27 одсто) - што је веома различито стање емоција које брендови треба да искористе.
Истраживање је дало јасну поруку - пажња потрошача је све краћа и од виталног је значаја за све који раде у индустрији комуникација и оглашавања да разумеју који су животни тренуци када бренд може да буде релевантан потрошачима и које су емотивне потребе потрошача баш у том тренутку.
У супротном, маркетиншке куће неће успети да остваре дубљи однос са својим корисницима.
ПРЉАВИ ТРГОВАЧКИ ТРИКОВИ: Ево како нас варају и праве нам РУПУ У НОВЧАНИКУ!
Ове године, истраживање представља понашање онлајн потрошача који су остварили чак 60 милијарди корисничких интеракција. Wave 9 је идентификовао на стотине момената у људским животима када брендови из различитих категорија имају могућност да постану релевантни, од породичних до пословних, од свакодневних до посебних прилика.
Кључни увид који је студија пружила јесте да су данас очекивања потрошача од брендова на највишем нивоу икада.
Према овогодишњем извештају, 85 одсто потрошача, на светском нивоу, користи инстант поруке да би били у контакту са породицом и пријатељима у сваком тренутку - а за узврат очекују да добију одговор, готово одмах.
Та ургентност је довела до успеха брендова који помажу потрошачима да живе у тренутку.