VELIKO ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA U VREME PANDEMIJE: Potrošači uputili JASNE PORUKE kompanijama
Portal Marketing mreža objavio je istraživanje sprovedeno na više od 2.000 potrošača u Srbiji, uzrasta od 18 do 65 godina.
Istraživanje je pokazalo da 77 odsto potrošača u Srbiji smatra da bi kompanije trebale da nastave sa oglašavanjem o svojim aktivnostima u toku vanrednog stanja, a čak 81 posto njih kaže da kompanije ne bi trebalo da koriste aktuelnu situaciju zarad profita.
Volonterski tim Meridiana obišao najugroženije u Beloj Crkvi
Objavljeno kog TAČNO DATUMA STIŽE 100 EVRA NA RAČUN! Prijava počinje 15. maja, ne zaboravite!
Nakon tri nedelje pada CENA "CRNOG ZLATA" KONAČNO SE OPORAVLJA: Skočila za više od 23 odsto
Portal Marketing mreža objavio je istraživanje sprovedeno na više od 2.000 potrošača u Srbiji, uzrasta od 18 do 65 godina, a koje je pokazalo i da 9,5 odsto građana misli kako bi kompanije trebalo da prekinu sa komunikacijom u toku vanrednog stanja.
Uprkos rezultatima istraživanja, mnoge kompanije povlače oglasne kampanje i revidiraju budžete za oglašavanje, kažu u Marketing mreži. Anketa sprovedena nedavno u 100 kompanija u Srbiji otkrila je da je 57 odsto brendova odložilo ili revidiralo svoje kampanje za april ove godine, dok je 64 posto smanjilo ili revidiralo budžete i "feejeve" prema agencijama.
Prema toj anketi, od početka vanrednog stanja, 23 posto kompanija otkazalo je saradnju na projektu ili ugovore sa agencijama. Kad je reč o objavljenom istraživanju Mreže, gotovo svi ispitanici smatraju (95 odsto) da kompanije treba da komuniciraju, kako se navodi, ohrabrujućim tonom u doba pandemije i ponude pozitivnu perspektivu. Više od 38 procenata, takođe, smatra da bi kompanije trebalo da komuniciraju na potpuno identičan način kao što su to radili pre krize, dok 55 posto misli da bi trebalo govoriti o sopstvenom brendu "na bezbrižan i lagan način".
Samo 12 odsto ispitanih reklo je da bi brendovi trebali komunicirati šaljivim tonom. Kad je u pitanju uloga kompanija u doba pandemije, 87 odsto potrošača veruje da bi im brendovi trebali pomoći u svakodnevnom životu, 61 procenat da bi trebalo informisati ljude o tome šta rade, a 81 posto da kompanije ne bi trebalo da koriste aktuelnu situaciju zarad profita. Čak 91 odsto ispitanika smatra da kompanije u ovom trenutku treba da stave fokus na brigu o zaposlenima, kao i da njihovo zdravlje treba da im bude ključni prioritet, navodi se u rezultatima istraživanja koje je objavila Marketing mreža.
Oko 34 procenata potrošača želi da vidi kompanije kako planiraju da zaštite isporuku usluga ili proizvoda, dok više od 86 procenata želi da vidi kompanije koje daju donacije svojih proizvoda ugroženom stanovništvu. Ispitanici obuhvaćeni ovim istraživanjem, njih 38 posto, smatra da bi brendovi trebalo da doniraju novac Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje Srbije. Generalno, 57 procenata potrošača očekuje od svojih omiljenih brendova da komuniciraju svoje CSR aktivnosti u medijima.
- S obzirom na krizu, smanjene plate i znatan broj ljudi koji su ostali bez posla, čak 71 procenat potrošača želi da im kompanije ponude popuste i promocije, a 29 procenata očekuju kvalitetniju uslugu i bolje korisničko iskustvo - kaže se u istraživanju.
Dodaje se da nešto više od 21 posto ispitanika očekuje više "loyalty programa" i konkretne benefite.
Akcije na azijskim tržištima padaju zbog tenzija između SAD i Kine, A DOLAR RASTE!
PROIZVODNJA U APRILU NAJMANJA U POSLEDNJE 23 GODINE: Optimizam poslodavaca pao na najniži nivo u istoriji istraživanja