ВЕЛИКО ИСТРАЖИВАЊЕ ТРЖИШТА У ВРЕМЕ ПАНДЕМИЈЕ: Потрошачи упутили ЈАСНЕ ПОРУКЕ компанијама
Портал Маркетинг мрежа објавио је истраживање спроведено на више од 2.000 потрошача у Србији, узраста од 18 до 65 година.
Истраживање је показало да 77 одсто потрошача у Србији сматра да би компаније требале да наставе са оглашавањем о својим активностима у току ванредног стања, а чак 81 посто њих каже да компаније не би требало да користе актуелну ситуацију зарад профита.
Волонтерски тим Меридиана обишао најугроженије у Белој Цркви
Објављено ког ТАЧНО ДАТУМА СТИЖЕ 100 ЕВРА НА РАЧУН! Пријава почиње 15. маја, не заборавите!
Након три недеље пада ЦЕНА "ЦРНОГ ЗЛАТА" КОНАЧНО СЕ ОПОРАВЉА: Скочила за више од 23 одсто
Портал Маркетинг мрежа објавио је истраживање спроведено на више од 2.000 потрошача у Србији, узраста од 18 до 65 година, а које је показало и да 9,5 одсто грађана мисли како би компаније требало да прекину са комуникацијом у току ванредног стања.
Упркос резултатима истраживања, многе компаније повлаче огласне кампање и ревидирају буџете за оглашавање, кажу у Маркетинг мрежи. Анкета спроведена недавно у 100 компанија у Србији открила је да је 57 одсто брендова одложило или ревидирало своје кампање за април ове године, док је 64 посто смањило или ревидирало буџете и "феејеве" према агенцијама.
Према тој анкети, од почетка ванредног стања, 23 посто компанија отказало је сарадњу на пројекту или уговоре са агенцијама. Кад је реч о објављеном истраживању Мреже, готово сви испитаници сматрају (95 одсто) да компаније треба да комуницирају, како се наводи, охрабрујућим тоном у доба пандемије и понуде позитивну перспективу. Више од 38 процената, такође, сматра да би компаније требало да комуницирају на потпуно идентичан начин као што су то радили пре кризе, док 55 посто мисли да би требало говорити о сопственом бренду "на безбрижан и лаган начин".
Само 12 одсто испитаних рекло је да би брендови требали комуницирати шаљивим тоном. Кад је у питању улога компанија у доба пандемије, 87 одсто потрошача верује да би им брендови требали помоћи у свакодневном животу, 61 проценат да би требало информисати људе о томе шта раде, а 81 посто да компаније не би требало да користе актуелну ситуацију зарад профита. Чак 91 одсто испитаника сматра да компаније у овом тренутку треба да ставе фокус на бригу о запосленима, као и да њихово здравље треба да им буде кључни приоритет, наводи се у резултатима истраживања које је објавила Маркетинг мрежа.
Око 34 процената потрошача жели да види компаније како планирају да заштите испоруку услуга или производа, док више од 86 процената жели да види компаније које дају донације својих производа угроженом становништву. Испитаници обухваћени овим истраживањем, њих 38 посто, сматра да би брендови требало да донирају новац Републичком фонду за здравствено осигурање Србије. Генерално, 57 процената потрошача очекује од својих омиљених брендова да комуницирају своје ЦСР активности у медијима.
- С обзиром на кризу, смањене плате и знатан број људи који су остали без посла, чак 71 проценат потрошача жели да им компаније понуде попусте и промоције, а 29 процената очекују квалитетнију услугу и боље корисничко искуство - каже се у истраживању.
Додаје се да нешто више од 21 посто испитаника очекује више "loyalty програма" и конкретне бенефите.
Акције на азијским тржиштима падају због тензија између САД и Кине, А ДОЛАР РАСТЕ!
ПРОИЗВОДЊА У АПРИЛУ НАЈМАЊА У ПОСЛЕДЊЕ 23 ГОДИНЕ: Оптимизам послодаваца пао на најнижи ниво у историји истраживања