I konkurencija priznaje da je Telekom Srbija najbolji!
Uveren sam da ćemo stići do brojke od 1,5 miliona korisnika u našoj zemlji * Telekom će imati prihode od 3 milijarde evra * Poverenje najuglednijih finansijskih institucija iz SAD i EU dokaz snage kompanije - kazao je Lučić.
Kada konkurencija priznaje da imate najbolji kvalitet po najpovoljnijoj ceni onda i korisnici pred sobom imaju veoma lak izbor, poručio je generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić!
Direktor operatera SBB nedavno je izjavio da su usluge konkurentskog Telekoma na nivou automobila “audi”, pritom sa fantastično povoljnom cenom.
Vladimir Lučić je danas pozvao sve građane Srbije da za svog operatera izaberu Telekom, “jer kada čak i najžešća konkurencija priznaje da imamo odličan kvalitet za vrlo povoljnu cenu onda korisnici imaju najlakši mogući izbor”.
- Korisnike privlači pre svega kvalitet. Snažno smo investirali u optičku mrežu, tako da najbrži i najpouzdaniji internet preko naše optike sada koristi više od 450.000 korisnika, a spremna je za još njih više od milion. Naša postojeća 4G mobilna mreža je, prema zvaničnim istraživanjima Ratela i međunarodnih agencija, najbolja u Srbiji i među najboljim u celoj Evropi, pritom sledeće godine uvodimo 5G i najmodernije servise bazirane na toj mreži. Imamo i najbolje medijske sadržaje, od sporta preko igranog programa do informative. Po kvalitetu smo ubedljivo najbolji igrač na tržištu, a po cenama najpovoljniji. Sve ovo je morao da prizna čak i finansijski direktor konkurentskog SBB - istakao je Lučić za TV Prva.
Mediji u vlasništvu Junajted Grupe, koja je ujedno vlasnik operatera SBB, prošle godine su objavili više od 1.300 isključivo negativnih priloga o Telekomu Srbija. Kampanja protiv Telekoma traje već šest godina, od početka velikog projekta transformacije nacionalnog operatera do danas.
- Kada član menadžmenta konkurentske kompanije daje svoj prvi intervju i tom prilikom se više bavi Telekomom nego rezultatima firme koju predstavlja, to znači da ta kompanija ima ozbiljan problem. Junajted Grupa nikada nije poslovala pozitivno, oduvek su imali ozbiljne gubitke, što je nastavljeno i ove godine. Takođe, prema sopstvenim finansijskim izveštajima, imaju ukupna dugovanja od preko 7 milijardi evra, a ove godine su čak povećali zaduženost u obveznicama za skoro 500 miliona evra. I pored prodaje antenskih stubova imaju negativan “keš flou”. Zbog toga možda i nije čudno da se više bave Telekomom nego sopstvenim rezultatima, da više komentarišu naše usluge i cene nego što hvale sopstvene. Pritom čak moraju da priznaju da smo najbolji - izjavio je Vladimir Lučić.
On je, međutim, upozorio konkurenciju da medijske kampanje u Srbiji i regionu, i lobističke aktivnosti po svetu, sve da ciljem da se Telekom na silu zaustavi, predstavljaju pogrešnu strategiju.
- Napadaju nas svim raspoloživim sredstvima od 2018, od zloupotrebe medija čiji su direktni vlasnik, kao i onih koje indirektno kontrolišu, preko angažovanja najskupljih lobista na Zapadu, do pisanja finansijskim institucijama i fudbalskim ligama sa pozivima da raskinu ugovore sa nama. A za to vreme Telekom Srbija je sve jači i jači. Pokazali smo našu snagu jer im ništa nije uspelo. Isto kao što je snaga Telekoma pokazana na Kosovu, gde smo se uspešno odbranili od najbrutalnijih napada. Pobeđujemo, jer su istina, kvalitet i sve činjenice na našoj strani - poručio je Vladimir Lučić.
Prvi čovek srpskog Telekoma je ujedno naglasio da ovaj operater, prema izveštaju regulatora, nastavlja sa snažnim trendom rasta broja korisnika, pa ih je ove godine dobio više nego i neki novi igrači na tržištu.
Neprestano traje i rast prihoda - od milijardu evra pre šest godina, kada je Lučić došao na čelo kompanije, na više od 2 milijarde u 2023, do sledećeg cilja, a to je više od 3 milijarde za sledećih pet godina.
- Potpuno je jasno, što vidimo i u kvartalnim izveštajima za 2024, gde imamo trend rasta od preko 15 odsto, da ćemo u narednih pet godina otići na preko 3 milijarde evra prihoda, bazirano na stalnom rastu u Srbiji, kao našem osnovnom tržištu, kao i preko međunarodnog širenja kompanije sa Projektom za dijasporu. Veliki znak zdravlja jednog operatera je količina gotovine koja se generiše od korisnika, a naši rezultati su potpuno jasni: od 2018. do danas prihodi Telekoma Srbija od korisnika porasli su za preko 60 milijardi dinara, odnosno za više od 500 miliona evra. To nam daje najveću snagu. Stalni rast efektivnog prihoda je i signal svim finansijskim institucijama da je naš biznis plan izuzetno dobar, da smo lideri i da ćemo ostati lideri. Naš plan je 2018. bio da u Srbiji imamo milion korisnika, sada ih imamo skoro 1,3 miliona, a uveren sam da ćemo u doglednoj budućnosti dostići brojku od 1,5 miliona - izjavio je Vladimir Lučić.
Poverenje najuglednijih finansijskih institucija iz SAD i EU predstavlja najubedljiviji dokaz finansijske snage i uspešne poslovne strategije Telekoma Srbija.
A spisak svetskih adresa koje sarađuju sa najuspešnijom srpskom kompanijom je zaista impresivan.
- Prošle godine, u vreme najvećeg udara svetske ekonomske krize, stvorili smo partnerstva sa najuglednijim institucijama kao što su Bank od Amerika, Dojče banka, Svetska banka, EBRD, od ranije su tu Evropska investiciona banka (EIB) i Švedska razvojna banka, sada nam dolazi druga najveća banka iz Japana, takođe dogovaramo partnerstvo, kao jedini operater iz Evrope, čak sa američkom državnom Eksim bankom. Svi oni nam daju investicione kredite bez garancija, menica, po najpovoljnijim uslovima na tržištu. S druge strane, naša konkurencija za investicione kredite mora da založi sopstvene firme, pa je samo SBB zadužen za preko 4 milijarde evra. To poverenje je najveći garant naših uspeha, nema boljeg pokazatelja. Na primer, Telekom Srbija je prvi kompanijski partner EIB u regionu Zapadnog Balkana, pre toga su sarađivali samo sa državama. Svima je potpuno jasno da je Telekom bio, da jeste, i da će ostati lider Zapadnog Balkana i nosilac digitalnog razvoja u regionu, među investitorima vlada odlično raspoloženje za našu optičku mrežu, 5G i digitalne servise - zaključio je Vladimir Lučić.
Uz sve navedeno, Telekom Srbija spada u najmanje zadužene operatere na celom svetu, sa koeficijentom dugovanja na nivou 2,3 x EBITDA, i ogromnim kapacitetom za dalje investicije i međunarodnu ekspanziju.
Sjajna fudbalska vest!
Vladimir Lučić je u gostovanju na TV Prva saopštio i jednu potpuno ekskluzivnu informaciju, koja će obradovati sve ljubitelje fudbala koji koriste mrežu Telekoma ili nameravaju da budu njeni korisnici.
- Arena Sport kanali postali su nosioci televizijskih prava za predstojeće kvalifikacije za Svetsko prvenstvo u fudbalu, kao i za dva sledeća SP. Na kanalima Arene biće ekskluzivno celokupne kvalifikacije, a iz poštovanja prema javnom interesu, daćemo da utakmice reprezentacije Srbije u kvalifikacijama, kao i utakmice na samom SP, budu emitovane, uz Arenu, i na televiziji sa nacionalnom frekvencijom. Taj standard smo uostalom postavili sa aktuelnim Evropskim prvenstvom. Arena sprema još prijatnih iznenađenja za ljubitelje sporta - izjavio je Lučić.
BOKS
Saradnja sa srpskom dijasporom u Nemačkoj.
Vladimir Lučić ove nedelje ide u Frankfurt, posle posete Štutgartu i Minhenu za Vidovdan, kako bi promovisao usluge Telekoma Srbija na nemačkom tržištu.
- Nemačka, gde smo kao operater prisutni od prošle godine, ima brojnu dijasporu iz našeg regiona i izuzetan potencijal za Telekom. Korisnici koji tamo pređu na našu mrežu ne moraju da menjaju broj telefona, kada telefoniraju iz Nemačke prema matici to je besplatno, kada dođu ovde nemaju roming, pritom dobijaju sve naše TV kanale i digitalne servise. Čast mi je kada razgovaram sa srpskom zajednicom koja živi u Nemačkoj, odlično su organizovani, žele da sačuvaju veze sa Srbijom, uključujući škole srpskog jezika, naša Ambasada i konzulati veoma dobro rade, a svemu će biti od pomoći i komunikacije koje pruža Telekom - objasnio je Lučić.
Prema nezvaničnim podacima, u Nemačkoj živi više od 850.000 Srba, kao i ukupno više miliona ljudi iz celog regiona eks-Ju, a usluge srpskog Telekoma su za sve njih veoma atraktivne.