Jedan supermarket na Novom Zelandu izbacio je iz upotrebe JEDNU STVAR, i uspeo je da POVEĆA PRODAJU za čak 300 odsto!
Vlasnik supermarketa u novozelandskom gradu Krajstčrč odlučio je da izbaci plastična pakovanja voća i povrća, što je rezultiralo navalom kupaca i porastom prodaje pojedinih proizvoda za čak 300 odsto.
Akciju pod nazivom "Food in the nude", odnosno, "gola hrana" pokrenuo je Nigel Bond, vlasnik supermarketa koji pripada novozelandskom lancu New World.
- Kada smo u supermarketu na policama izložili voće i povrće bez plastičnog pakovanja, broj kupaca je odjednom značajno porastao. Sećam se da sam kao dete s roditeljima kupovao voće i povrće na štandovima i još uvek osećam miris svežih citrusa i luka. Pakovanjem proizvoda u plastiku ljudima smo oduzeli to iskustvo - rekao je Nigel Bond, prenosi Eko Vjesnik.
SUŠA POVEĆALA CENU POVRĆA Luk je SKUPLJI od banana, a tek slede DRASTIČNE PROMENE
Povećava se PROIZVODNJA JAGODA, gajenje sve više ISPLATIVO, ali morate da OBEZBEDITE na vreme vrlo VAŽNU STVAR!
Srbija ekonomski lider regiona: Evropska banka podiže portfolio na MILIJARDU EVRA
Bond ima tridesetogodišnje iskustvo u trgovačkom poslovanju i bio je svestan da nagle promene u načinu poslovanja ponekad mogu da izazovu katastrofalne posledice, no "razgolićivanjem" hrane od svojih je kupaca dobio samo pozitivne povratne informacije, i to kao nikada do sada.