Један супермаркет на Новом Зеланду избацио је из употребе ЈЕДНУ СТВАР, и успео је да ПОВЕЋА ПРОДАЈУ за чак 300 одсто!
Власник супермаркета у новозеландском граду Крајстчрч одлучио је да избаци пластична паковања воћа и поврћа, што је резултирало навалом купаца и порастом продаје појединих производа за чак 300 одсто.
Акцију под називом "Фоод ин the нуде", односно, "гола храна" покренуо је Нигел Бонд, власник супермаркета који припада новозеландском ланцу New World.
- Када смо у супермаркету на полицама изложили воће и поврће без пластичног паковања, број купаца је одједном значајно порастао. Сећам се да сам као дете с родитељима куповао воће и поврће на штандовима и још увек осећам мирис свежих цитруса и лука. Паковањем производа у пластику људима смо одузели то искуство - рекао је Нигел Бонд, преноси Еко Вјесник.
СУША ПОВЕЋАЛА ЦЕНУ ПОВРЋА Лук је СКУПЉИ од банана, а тек следе ДРАСТИЧНЕ ПРОМЕНЕ
Повећава се ПРОИЗВОДЊА ЈАГОДА, гајење све више ИСПЛАТИВО, али морате да ОБЕЗБЕДИТЕ на време врло ВАЖНУ СТВАР!
Србија економски лидер региона: Европска банка подиже портфолио на МИЛИЈАРДУ ЕВРА
Бонд има тридесетогодишње искуство у трговачком пословању и био је свестан да нагле промене у начину пословања понекад могу да изазову катастрофалне последице, но "разголићивањем" хране од својих је купаца добио само позитивне повратне информације, и то као никада до сада.