KAKVA JE I KAKVA NIJE SRPSKA DIGITAL SCENA? Otkriva Aleksandra Martinović na Digital Day Lite-u
U okviru Digital Day Lite-a održaće se i panel diskusija „State of digital: 2011 vs 2021“ čiji je moderator Aleksandra Martinović CEO portal SrbijaDanas.com
Evolucija digitalne industrije u prethodnih deset godina tema je najznačajnije digitalne konferencije u regionu Digital Day Lite, koja će se održati u hibridnom formatu 3. juna 2021, a moći će da se prati na sajtu konferencije Digital day.
U okviru Digital Day Lite-a održaće se i panel diskusija „State of digital: 2011 vs 2021“ čiji je moderator Aleksandra Martinović CEO portal SrbijaDanas.com.
Ona je ovom prilikom govorila o temama kojih će se dotaći u okviru panela, ali je otkrila i njeno viđenje digitalne industrije i njene budućnosti.
U okviru konferencije Digital Day Lite Vi moderirate prvi panel koji će nositi naziv “State of digital: 2011 vs 2021”. Ko su učesnici i o čemu će biti reči?
- S obzirom da IAB slavi 10.rođendan, bilo mi je logično i očekivano da napravim kratak osvrt na period između 3. juna 2011. i 3. juna 2021: Odakle se krenulo, a gde se stiglo kada je digital u pitanju, da li su u tom periodu šansu za uspeh imali pojedini dok je danas imaju svi, da li smo prešli sa terena lokalne na teren globalne konkurencije i kako srpski digitalci trce trku digitalne ekspertize? Na ova i mnoga druga pitanja i teme, odgovore ce nam dati digitalni asovi Srđan Šaper i Igor Žeželj. Njih dvojica ce, svako iz svoje perspektive (marketinga odnosno medija), dati osvrt na digitalne promene, trendove, izazove i mogućnosti - Kakva je i kakva nije srpska digital scena?
Kakvo je Vaše viđenje prethodnih 10 godina digitalne industrije iz ugla osobe koja vodi jedan digitalni medij? Koje su se, po Vama, najbitnije promene desile u prethodnoj deceniji u ovom segmentu i kakvo je Vaše mišnjenje kako će izledati naredna decenija?
- Jedna reč koja najbolje opisuje industriju iz koje ja dolazim je - dominatna dinamičnost, koja od svih pojedinaca iz industrije traži svakodnevnu prilagodljivost, testiranje novih alata, mogućnosti, ideja... Nema stajanja jer jedina konstanta u digitalu je kontinuirana promena, koja je nekada iscrpljujuća, ali meni lično nadahnjujuća jer izaziva, pomera granice i oštri radoznalost. Promene se ogledaju u brzini plasiranja vesti, integraciji različitih platformi za plasiranje contenta, rasta video formata, a kada je reč o oglašavanju na digitialnim medijima sve je veći i dominantniji aspekt automatizacije oglasnog prostora, rich formata i sve suptilnije brisanje granice između urednickog i promotivnog native contenta. Naredna decenija ce biti jos brža, zahtevnija, naglašenija dominacija Googla, Facebooka i drugih društvenih mreža je ono što će od svih tražiti dodatnu prilagodljivost i integraciju. To je sve ono sto možemo da pretpostavimo, ali ne mozemo da tvrdimo - DIGITAL.
U susret Digital Day Lite-u izvrši direktor IAB Serbia, Nenad Milić, je istakao zbog čega je 2011. godina bila važna kada je u pitanju digitalna industrija u Srbiji.
- Ta godina za našu organizaciju simbolički predstavlja jedan period od kada se zajednica digitalnog marketinga redovno okuplja na događajima kao što su Digital Day i gde svi zajedno rade na podizanju svesti od novim trendovima u ovoj oblasti. Protekla decenija je u tom smislu nama važna jer vuče paralelu o tome gde smo bili nekad, gde smo sada i gde možemo biti u narednom periodu.