KNJAZ MILOŠ NAGRAĐEN: Promovišemo zdrave navike kod naše dece
Redovna fizička aktivnost mora postati svakodnevica
Kompanija Knjaz Miloš dobitnik je nagrade magazina Diplomacy&Commerce u kategoriji "Biznis i sport" za projekat "Pokrenimo našu decu". Nagrađeni projekat pokrenuo je brend Aqua Viva u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, u cilju promovisanja redovne fizičke aktivnosti kod najmlađih.
KNJAZ MILOŠ OD SADA U NOVOJ FLAŠI: Posebna novina na boci - Brajeva azbuka
UKUSNO OSVEŽENJE ZA BOLJE REZULTATE: Knjaz Miloš donirao 41.500 litara Aqua Vive studentima
- Zahvaljujem se magazinu Diplomacy and Commerce što su prepoznali značaj našeg društveno odgovornog programa "Pokrenimo našu decu“ namenjenog svim mlađim osnovcima u Srbiji. Tim našeg brenda Aqua Viva, u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, uveo je ovaj program vežbi u svih 1206 škola u Srbiji, sa namerom i ciljem da fizička aktivnost postane zdrava svakodnevna navika u životu naše dece- izjavila je Milana Petrović, PR menadžer kompanije Knjaz Miloš.
Nagrada magazina Diplomacy and Commerce dodatno potvrđuje značaj projekta koji je uveo pozitivne promene u školski sistem sa ciljem zdravog razvoja dece.
Proizvodi Knjaz Miloša dostupniji potrošačima u Bosni i Hercegovini
Pored kompanije Knjaz Miloš, nagradu su dobili i pojedinci, kompanije i organizacije koje su se istakle u humanitarnom radu, CSR aktivnostima, spajanju biznisa i edukacije, kulture i sporta, te doprinosu unapređenja uslova poslovanja, bilateralne saradnje, civilnog društva kao i privrednog ambijenta u Srbiji.