ANTISEMITSKI TVITOVI I MASNE PSOVKE: Još jedan veliki oglašivač napušta Ilona Maska
Nakon što su ga zbog antisemitskog tvita napustili Dizni, Soni i IMB, sada je na red došao na Volmart.
Volmart (Walmart) je zaustavio oglašavanje na platformi X, izjavivši da su pronašli alternativne platforme za privlačenje kupaca. To je prva velika kompanija koja ih napušta nakon što je vlasnik X i izvršni direktor Tesle Ilon Mask dao niz uvredljivih komentara prema oglašivačima koji odlaze s platforme u intervjuu za medije.
Volmart nije naveo komentare koje je Mask izneo kao razlog za prestanak oglašavanja na X. Umesto toga je saopštio da se neće oglašavati "jer smo pronašli druge platforme koje bolje dosežu do naših kupaca".
OVI POSLOVI SE PLAĆAJU SUVIM ZLATOM! Objavljena detaljna lista najlplaćenijih zanimanju u EU za strance
Evropski skandali Junajted Grupe: KATASTROFA ŠOLAKA U GRČKOJ!
SRBIJA DOBILA ČETIRI NAUČNO-TEHNOLOŠKA PARKA Vučić uradio za nauku što niko nije i tek se sprema ekspanzija (FOTO)
Portparol Volmarta odbio je da kaže Blumbergu kada će se promena dogoditi ili šta je motivisalo odluku da se prestane s oglašavanjem na X.
Tako se pridružuje rastućoj grupi kompanija poput Diznija, Sonija i IBM-a koje su prestale s oglašavanjem na X nakon antisemitskog tvita koji je Mask podržao pre više od dve nedelje, prenose mediji.
Mask se izvinio za tvit tokom intervjua na Dil Buk samitu u organizaciji Njujork Tajmsa, nazivajući ga "jednim od najglupljih stvari" koje je uradio na platformi, iako je izvinjenje došlo nakon što je tehnološki milijarder optužio oglašivače za "ucenjivanje" novcem i rekao im da "od**u“.
Kada su ga pitali za komentar o ovom potezu, izvršni direktor X Džo Benarok (Joe Benarroch) je rekao: "Volmart ima divnu zajednicu od više od milion ljudi na X“ i reklamirao platformu kao uticajnu za prazničnu kupovinu.
Mask je rekao u intervjuu na samitu da bi bojkot oglašivača mogao "ubiti kompaniju", dodajući da veruje da bi ga "svet" podržao u okrivljavanju oglašivača za kolaps kompanije ako bi se ikada dogodio.
Nekoliko velikih oglašivača počelo je da napušta X nakon Maskove podrške antisemitskom tvitu prošlog meseca, uključujući Vorner braders, Diskaveri, Komkast, NBC, Universal i Lajonsgejt.
Medijska grupa Media Matters for America, koja se bavi praćenjem medija s levim usmerenjem, takođe je objavila izveštaj prošlog meseca koji pokazuje oglase kompanija poput Epla i IBM-a koji se pojavljuju ispod postova koji podržavaju naciste i poriču Holokaust, iako je X kasnije podneo tužbu za klevetu protiv grupe, optužujući je da proizvodi željeni ishod koji ne odražava tipično korisničko iskustvo.
Oglašavanje ostaje glavni izvor prihoda za X i doživelo je više udaraca od kako je Mask prošle godine preuzeo platformu, ranije poznatu kao Tviter, za 44 milijarde dolara. Međutim, oglašivači koji su napustili X nakon Maskovog posta su samo manji broj. Druge kompanije su napustile X još od Maskove akvizicije, doprinoseći padu prihoda od oglasa od 60% u SAD, što je Mask priznao u septembru.