KRAGUJEVAČKI FIJAT PROIZVODIĆE DVA NOVA AUTOMOBILA! Osim "đardinijere" iz Šumadije će izlaziti GRADSKI DŽIPOVI!
Do kraja godine bi u Kragujevcu trebalo da se proizvede još oko 15.000 vozila.
Menadžment torinsko-američke grupacije planira da u Kompaniji "Fijat Krajsler automobili Srbija", proizvodi dva nova automobila - gradski džip (SUV) i novi model iz porodice "500" pod nazivom "Đardinijera". SUV startuje sledeće godine, a novi model iz porodice "500" već 2021.
Stručnjaci torinske fabrike automobila su nedavno, svojim kolegama u Kragujevcu, nezvanično saopštili da je proizvodnja modela SUV u centru Šumadije gotovo izvesna, ali da se ne odustaje od "novog i modernizovanog" modela "500".
NOVI MODEL NA KORAK OD KRAGUJEVCA: Fijatova "đardinijera" proizvodiće se u Srbiji? (FOTO)
Uskoro platne kartice sa otiskom prsta: Da li lozinke odlaze u prošlost?
Stigle lepe vesti, PENZIJE VEĆE OD NOVEMBRA: Evo na koliko povećanje može računati 1,7 miliona građana!
Licitacija oko novog modela koji be trebalo da se proizvodi u Kragujevcu se nastavlja. Italijanski specijalizovani portali prenose da će se u "Fijatovoj" fabrici u Srbiji proizvoditi "fijat 500 đardinijera"! Sajt na koga se pozivaju i srpski, ali i brojni drugi mediji iz regiona je "Klub alfa". Ovaj portal je pre dve nedelje, pozivajući se na direktora brenda "Fijat" Fransoa Olivijera, nagovestio da će se u Kragujevcu praviti SUV (terensko vozilo na platformi ili "džipa kompas" ili "tipa"). U kompaniji "Fijat Krajsler automobili Srbija" nisu hteli da komentarišu ove navode.
Ova štura informacij, koju su stručnjaci iz Italije "podelili" sa članovima operativnog menadžmenta u Kragujevcu, prilikom nedavnog "skeniranja" montažnih traka u centru Šumadije, dobila je smisao tek nakon zvanične informacije o mogućnoj proizvodnji gradskog džipa u Kragujevcu i nešto manje formalne vesti, prema kojoj će se model "500 đardinijera" proizvoditi u Šumadiji.
Bez obzira na učestale prinudne odmore, stručnjaci iz Italije od svojih kolega u Kragujevcu zahtevaju da montažne trake svakog trenutka budu spremne za proizvodnju oko 185.000 vozila godišnje, a u toku ove godine su više puta saopštili da je pitanje trenutka kada će se doneti odluka o proizvodnji novog modela u "FKA Srbija".
U toku ove godine je sa montažnih traka sišlo oko 30.000 vozila. Do kraja godine bi u Kragujevcu trebalo da se proizvede još oko 15.000 vozila.
Zaposleni u "FKA Srbija" se sa kolektivnog godišnjeg odmora vraćaju 3. septembra. Zbog učestalih prinudnih odmora, zaposleni u kompaniji strahuju da će Italijani odustati od proizvodnje automobila u Kragujevcu.
Danas otvaranje ponuda za gradnju Moravskog koridora: Prvi radovi već u septembru, evo šta će sve OBUHVATITI
CARINSKE TARIFE UNIŠTILE BIZNIS SA MORSKOM HRANOM U SAD: Umesto američkih za Kinu "plivaju" ovi kanadski delikatesi
MAKRON PRINUĐEN NA DOGOVOR Upalila Trampova pretnja da će da uvede porez na francusko vino
- Višedecenijsko iskustvo torinske fabrike ukazuje da se, pred svaku proizvodnju novog modela, za radnike uvode "produženi" odmori, da bi se naštelovale montažne trake za novi proizvodni ciklus, te je strah radnika za svoju budućnost – neosnovan.
SVETLA KOJA ČUVAJU ŽIVOT: Pomoću OVIH sijalica, Japan je DRASTIČNO smanjio stopu samoubistava (VIDEO)