NOVI MODEL NA KORAK OD KRAGUJEVCA: Fijatova "đardinijera" proizvodiće se u Srbiji? (FOTO)
Naša fabrika očekuje "zlatni status"
U Kragujevac stiže nova "đardinijera".
Da bude jasnije, reč je o novom modelu iz porodice 500, koji bi trebalo da zameni na tržištu model 500-L. U ponudi glavnog italijanskog proizvođača automobila postepeno će doći do "rokade", a objavljen je i render (ilustracija mogućeg izgleda) budućeg kragujevačkog aduta.
U budućnosti će se Torino fokusirati na porodicu 500, tvrde italijanski izvori, a klasična verzija ovog modela i dalje će dominirati u A segmentu automobila.
Uvodi se let koji će trajati duže od 19 sati, ali pre nego što ukrcaju putnike moraju da urade JEDNU STVAR
Brojka je ogromna: Šta mislite koliko guma se u Srbiji godišnje reciklira?
ŠEST MILIJARDI EVRA ZA ČETIRI KORIDORA: Evo koliko će tačno koštati svaki od autoputeva i koridora
A model "500-Ks krosover", s obzirom na izuzetan uspeh ostvaren u prvim godinama prodaje, sigurno će u budućnosti predstavljati novu generaciju, koja stiže do 2021. godine.
Konačno, najvažniji "fijat 500 đardinijera" biće smešten u C segmentu tržišta i zameniće u opsegu model 500-L.
Kompanija "Fijat Krajsler automobili Srbija" potvrdila je prošle godine kompanijski "srebrni status" i dobila dva nova boda što je osnova da se ove godine kvalifikuje za novi model. Reč je o ozbiljnoj proveri kvaliteta i spremnosti za proizvodnju svetske klase (WCM).
Kragujevačka fabrika je dakle potvrdila "srebrni status" i dobila dva nova poena, pa ih sad ima ukupno 68, odnosno samo dva manje od "zlatnog statusa", ali se očekuje da će taj nivo dostići krajem ove godine, čime će joj se otvoriti nove perspektive.
HUAVEJ IMA NOVI OPERATIVNI SISTEM! Kineski gigant zajedno sa Rusima zadao novi udarac Americi!
Danas otvaranje ponuda za gradnju Moravskog koridora: Prvi radovi već u septembru, evo šta će sve OBUHVATITI
CARINSKE TARIFE UNIŠTILE BIZNIS SA MORSKOM HRANOM U SAD: Umesto američkih za Kinu "plivaju" ovi kanadski delikatesi
I samo zadržavanje "srebrnog statusa", uz dva dodatna poena, u godišnjem ocenjivanju organizacije i kvalitetnosti rada, bezbednosti i proizvodnog procesa, obučenosti radnika i drugog, pokazuje, tvrde u ovim krugovima, da menadžment "Fijat Krajsler automobila" ozbiljno računa na kragujevačku fabriku, koja bi sa gotovo izvesnim "zlatnim statusom" u proizvodnji automobila svetske klase napokon trebalo da dobije proizvodnju novog, to jest još jednog modela.
Pre nekoliko nedelja pojavila se vest da će se novo vozilo proizvoditi u Kragujevcu.
Olivije Fransoa, šef marketinga i brenda "Fijata", još u martu je najavio proizvodnju "krosover" modela za porodice koji bi imao sedam sedišta i spekuliše se da će se sklapati baš u Kragujevcu.
EVO KAKO DA IZBEGNETE SAOBRAĆAJNE GUŽVE KOD OBRENOVCA: Alternativni pravci do auto-puta "Miloš Veliki"
ČETIRI FIRME ZAPOŠLJAVAJU MILION LJUDI: Zašto su porodične kompanije uspešnije od drugih?
MAKRON PRINUĐEN NA DOGOVOR Upalila Trampova pretnja da će da uvede porez na francusko vino
Najverovatnije je u pitanju "đardinijera" koja je zbog svoje porodične namene verovatno i dobila takvo ime. Ona u prevodu znači "posuda za cveće", ali u ovom slučaju ima i šire značenje. Ovaj model bi se pojavio 2020. ili 2021. godine, a osim njega najavljuje se da bi u Kragujevcu mogao da se sklapa i 500-L sa hibridnim motorom.
Ako se ova vest ukrsti sa tvrdnjom iz Vlade Srbije da pregovori sa "Fijatom" teku u dobrom smeru, jasno je da to donosi novi optimizam u Kragujevac. Radnici se vraćaju sa kolektivnog godišnjeg odmora 3. septembra i od tog datuma počinju redovnu proizvodnju, a obim rada zavisi od narudžbina.
Naime, gigant iz Torina ne proizvodi automobile "od oka pa koliko se proda", nego od dilera širom sveta dobije podatke o tražnji i prema njima se upravlja. Model "fijat 500-L" je posustao, tražnja je sve manja, pa se dugo razvlačilo pitanje - šta dalje.
RECESIJA ULAZI NA MALA VRATA Nemačka ekonomija i dalje pada
NOVI TROŠAK ZA SRPSKE TURISTE NA PUTU ZA GRČKU: Evo koliko ćete platiti na rampi kod Đevđelije!
Tramp najavio VELIKI TRGOVINSKI SPORAZUM sa Britanijom čim izađe iz EU
Jedini izbor je bio novi model za montažu ili gašenje fabrike. Sad je izvesno da je prva opcija prevagnula što je dobra vest za Kragujevčane, kao i za celu Srbiju.
Ono što je još ostala nepoznanica za sada jeste pod kojim uslovima će nastaviti da posluje u Srbiji zato što je desetogodišnji ugovor istekao, ali zna se da je od početka godine do sredine jula u kragujevačkoj fabrici proizvedeno 25.000 automobila. Predviđa se da će u septembru, za desetak dana rada, sa montažne i proizvodne trake sići oko 4.000 novih gotovih automobila.
SMRTONOSNE "MUNJE": Ovo su NAJOPASNIJI avioni današnjice, a za neke ćete sada PRVI PUT DA ČUJETE (VIDEO)