НОВИ МОДЕЛ НА КОРАК ОД КРАГУЈЕВЦА: Фијатова "ђардинијера" производиће се у Србији? (ФОТО)
Наша фабрика очекује "златни статус"
У Крагујевац стиже нова "ђардинијера".
Да буде јасније, реч је о новом моделу из породице 500, који би требало да замени на тржишту модел 500-Л. У понуди главног италијанског произвођача аутомобила постепено ће доћи до "рокаде", а објављен је и рендер (илустрација могућег изгледа) будућег крагујевачког адута.
У будућности ће се Торино фокусирати на породицу 500, тврде италијански извори, а класична верзија овог модела и даље ће доминирати у А сегменту аутомобила.
Уводи се лет који ће трајати дуже од 19 сати, али пре него што укрцају путнике морају да ураде ЈЕДНУ СТВАР
Бројка је огромна: Шта мислите колико гума се у Србији годишње рециклира?
ШЕСТ МИЛИЈАРДИ ЕВРА ЗА ЧЕТИРИ КОРИДОРА: Ево колико ће тачно коштати сваки од аутопутева и коридора
А модел "500-Кс кросовер", с обзиром на изузетан успех остварен у првим годинама продаје, сигурно ће у будућности представљати нову генерацију, која стиже до 2021. године.
Коначно, најважнији "фијат 500 ђардинијера" биће смештен у Ц сегменту тржишта и замениће у опсегу модел 500-Л.
Компанија "Фијат Крајслер аутомобили Србија" потврдила је прошле године компанијски "сребрни статус" и добила два нова бода што је основа да се ове године квалификује за нови модел. Реч је о озбиљној провери квалитета и спремности за производњу светске класе (WCM).
Крагујевачка фабрика је дакле потврдила "сребрни статус" и добила два нова поена, па их сад има укупно 68, односно само два мање од "златног статуса", али се очекује да ће тај ниво достићи крајем ове године, чиме ће јој се отворити нове перспективе.
ХУАВЕЈ ИМА НОВИ ОПЕРАТИВНИ СИСТЕМ! Кинески гигант заједно са Русима задао нови ударац Америци!
Данас отварање понуда за градњу Моравског коридора: Први радови већ у септембру, ево шта ће све ОБУХВАТИТИ
ЦАРИНСКЕ ТАРИФЕ УНИШТИЛЕ БИЗНИС СА МОРСКОМ ХРАНОМ У САД: Уместо америчких за Кину "пливају" ови канадски деликатеси
И само задржавање "сребрног статуса", уз два додатна поена, у годишњем оцењивању организације и квалитетности рада, безбедности и производног процеса, обучености радника и другог, показује, тврде у овим круговима, да менаџмент "Фијат Крајслер аутомобила" озбиљно рачуна на крагујевачку фабрику, која би са готово извесним "златним статусом" у производњи аутомобила светске класе напокон требало да добије производњу новог, то јест још једног модела.
Пре неколико недеља појавила се вест да ће се ново возило производити у Крагујевцу.
Оливије Франсоа, шеф маркетинга и бренда "Фијата", још у марту је најавио производњу "кросовер" модела за породице који би имао седам седишта и спекулише се да ће се склапати баш у Крагујевцу.
ЕВО КАКО ДА ИЗБЕГНЕТЕ САОБРАЋАЈНЕ ГУЖВЕ КОД ОБРЕНОВЦА: Алтернативни правци до ауто-пута "Милош Велики"
ЧЕТИРИ ФИРМЕ ЗАПОШЉАВАЈУ МИЛИОН ЉУДИ: Зашто су породичне компаније успешније од других?
МАКРОН ПРИНУЂЕН НА ДОГОВОР Упалила Трампова претња да ће да уведе порез на француско вино
Највероватније је у питању "ђардинијера" која је због своје породичне намене вероватно и добила такво име. Она у преводу значи "посуда за цвеће", али у овом случају има и шире значење. Овај модел би се појавио 2020. или 2021. године, а осим њега најављује се да би у Крагујевцу могао да се склапа и 500-Л са хибридним мотором.
Ако се ова вест укрсти са тврдњом из Владе Србије да преговори са "Фијатом" теку у добром смеру, јасно је да то доноси нови оптимизам у Крагујевац. Радници се враћају са колективног годишњег одмора 3. септембра и од тог датума почињу редовну производњу, а обим рада зависи од наруџбина.
Наиме, гигант из Торина не производи аутомобиле "од ока па колико се прода", него од дилера широм света добије податке о тражњи и према њима се управља. Модел "фијат 500-Л" је посустао, тражња је све мања, па се дуго развлачило питање - шта даље.
РЕЦЕСИЈА УЛАЗИ НА МАЛА ВРАТА Немачка економија и даље пада
НОВИ ТРОШАК ЗА СРПСКЕ ТУРИСТЕ НА ПУТУ ЗА ГРЧКУ: Ево колико ћете платити на рампи код Ђевђелије!
Трамп најавио ВЕЛИКИ ТРГОВИНСКИ СПОРАЗУМ са Британијом чим изађе из ЕУ
Једини избор је био нови модел за монтажу или гашење фабрике. Сад је извесно да је прва опција превагнула што је добра вест за Крагујевчане, као и за целу Србију.
Оно што је још остала непознаница за сада јесте под којим условима ће наставити да послује у Србији зато што је десетогодишњи уговор истекао, али зна се да је од почетка године до средине јула у крагујевачкој фабрици произведено 25.000 аутомобила. Предвиђа се да ће у септембру, за десетак дана рада, са монтажне и производне траке сићи око 4.000 нових готових аутомобила.
СМРТОНОСНЕ "МУЊЕ": Ово су НАЈОПАСНИЈИ авиони данашњице, а за неке ћете сада ПРВИ ПУТ ДА ЧУЈЕТЕ (ВИДЕО)