NI MINUS NE PREKIDA RADOVE: Na brzoj saobraćajnici Novi Beograd–Surčin završeno 70 odsto radova
Put koji bi trebalo da rastereti saobraćaj na Novom Beogradu, ali i da skrati izlazak na auto-put "Miloš Veliki", trenutno se nalazi u fazi završavanja betonskih radova.
U Srbiji se trenutno projektuje i gradi više od 1.200 kilometara auto-puta i brzih saobraćajnica. Radi se i ovih dana kada dnevna temperatura ne izlazi iz minusa. Na saobraćajnici od Novog Beograda do Surčina urađeno je 70 odsto posla.
KADA SE ĐOKOVIĆ POJAVIO OVDE ODUŠEVIO JE MNOGE: Evo koliko košta odmor na Žabljaku i Kolašinu - pravi raj! (FOTO)
DA LI ZNATE KOLIKA ĆE VAM BITI PENZIJA? Ovo je detaljno objašnjenje, evo po kojoj formuli treba da računate
Momirović: Zima neće zaustaviti izgradnju infrastrukturnih projekata
Put koji bi trebalo da rastereti saobraćaj na Novom Beogradu, ali i da skrati izlazak na auto-put "Miloš Veliki", trenutno se nalazi u fazi završavanja betonskih radova.
- Trenutno radimo na iskopima za kišnu kanalizaciju i nakon toga čekamo određene periode kada dolazimo u temperature koje su u plusu. Problemi ovog područja oko Save su uvek isti, tu su visok nivo podzemnih voda, koji svi zanemaruju u građevinskom smislu, svi mi znamo da su teški i ozbiljni - kaže Nemanja Mutić, glavni inženjer na projektu.
U aprilu prošle godine počeli su radovi na nasipu i do sada je urađeno više od 70 odsto posla. I ovih ledenih dana, na minusu, angažovano je oko 85 radnika. Na ovom delu Koridora 11 i auto-puta biće izgrađena četiri mosta i dva nadvožnjaka. Vrednost investicije je veća od 58 miliona evra. U planu je izgradnja petlje Jakovo, koja povećava tu sumu.
- Ti troškovi su tu negde oko 3,3 miliona dolara i biće obuhvaćeni aneksom 3 komercijalnog ugovora, kao i troškovi urbanističkog projekta i izmeštanja postojeće infrastrukture. Kasnije ćemo raditi i druge faze, da se uključi i Bulevar Jurija Gagarina u postojeću saobraćajnicu - navodi Miodrag Jocić, mentor na projketu.
Eksproprijacija parcela, prema informacijama iz nadležnog ministarstva, na teritoriji opštine Surčin je završena, dok na opštini Novi Beograd još traje.
- Ne radimo mi ovo da bismo završili mesec dana pre ili kasnije, ovi auto-putevi, brze saobraćajnice, pruge, ostaće za naše građane u narednim decenijama i mi smo sve ovo trebali da završimo pre 30 i 40 godina - naglašava Tomislav Momirović, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Ova gradska magistralna saobraćajnica trebalo bi da spoji Novi Beograd sa auto-putem "Miloš Veliki". Imaće šest traka u oba smera, kao i biciklističke i pešačke staze. Duga je 7,9 kilometara i uključenje će biti iz Vojvođanske ulice gde će biti urađen nov kružni tok. Rok za završetak radova je kraj ove godine.