НИ МИНУС НЕ ПРЕКИДА РАДОВЕ: На брзој саобраћајници Нови Београд–Сурчин завршено 70 одсто радова
Пут који би требало да растерети саобраћај на Новом Београду, али и да скрати излазак на ауто-пут "Милош Велики", тренутно се налази у фази завршавања бетонских радова.
У Србији се тренутно пројектује и гради више од 1.200 километара ауто-пута и брзих саобраћајница. Ради се и ових дана када дневна температура не излази из минуса. На саобраћајници од Новог Београда до Сурчина урађено је 70 одсто посла.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2022/01/25/pjimage_5_0.jpg?itok=NV50-gc7)
КАДА СЕ ЂОКОВИЋ ПОЈАВИО ОВДЕ ОДУШЕВИО ЈЕ МНОГЕ: Ево колико кошта одмор на Жабљаку и Колашину - прави рај! (ФОТО)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/84136/penzioneri_foto_srbijadanas_3.jpeg?itok=xJ3u6dbe)
ДА ЛИ ЗНАТЕ КОЛИКА ЋЕ ВАМ БИТИ ПЕНЗИЈА? Ово је детаљно објашњење, ево по којој формули треба да рачунате
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2022/01/25/pjimage.jpg?itok=KbHvXZEG)
Момировић: Зима неће зауставити изградњу инфраструктурних пројеката
Пут који би требало да растерети саобраћај на Новом Београду, али и да скрати излазак на ауто-пут "Милош Велики", тренутно се налази у фази завршавања бетонских радова.
- Тренутно радимо на ископима за кишну канализацију и након тога чекамо одређене периоде када долазимо у температуре које су у плусу. Проблеми овог подручја око Саве су увек исти, ту су висок ниво подземних вода, који сви занемарују у грађевинском смислу, сви ми знамо да су тешки и озбиљни - каже Немања Мутић, главни инжењер на пројекту.
У априлу прошле године почели су радови на насипу и до сада је урађено више од 70 одсто посла. И ових ледених дана, на минусу, ангажовано је око 85 радника. На овом делу Коридора 11 и ауто-пута биће изграђена четири моста и два надвожњака. Вредност инвестиције је већа од 58 милиона евра. У плану је изградња петље Јаково, која повећава ту суму.
- Ти трошкови су ту негде око 3,3 милиона долара и биће обухваћени анексом 3 комерцијалног уговора, као и трошкови урбанистичког пројекта и измештања постојеће инфраструктуре. Касније ћемо радити и друге фазе, да се укључи и Булевар Јурија Гагарина у постојећу саобраћајницу - наводи Миодраг Јоцић, ментор на пројкету.
Експропријација парцела, према информацијама из надлежног министарства, на територији општине Сурчин је завршена, док на општини Нови Београд још траје.
- Не радимо ми ово да бисмо завршили месец дана пре или касније, ови ауто-путеви, брзе саобраћајнице, пруге, остаће за наше грађане у наредним деценијама и ми смо све ово требали да завршимо пре 30 и 40 година - наглашава Томислав Момировић, министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Ова градска магистрална саобраћајница требало би да споји Нови Београд са ауто-путем "Милош Велики". Имаће шест трака у оба смера, као и бициклистичке и пешачке стазе. Дуга је 7,9 километара и укључење ће бити из Војвођанске улице где ће бити урађен нов кружни ток. Рок за завршетак радова је крај ове године.