MINISTAR KRKOBABIĆ: Partnerstvo urbanog i ruralnog dela Srbije osnovni je zadatak i ove i buduće Vlade
Partnerstvo urbanog i ruralnog dela Srbije osnovni je zadatak i ove i buduće Vlade Srbije
Ovo je izjavio ministar za brigu o selu Milan Krkobabić i ocenio da bi jačanju ruralnih sredina mogla da doprinese i nova teritorijalna organizacija zemlje jer je sada na snazi ona iz 1965. godine.
NOVI PROGRAM MINISTARSTVA ZA BRIGU O SELU! Krkobabić: Uskoro konkurs za prvih 500 kuća
"SELO JE RODNO MESTO SRŽAVE SRBIJE" Ministar Krkobabić čestitao slavu domaćinima koji praznuju Svetog Trifuna
ULAGANJE U RAZVOJ ZADRUGA OČUVAĆE SEOSKA DOMAĆINSTAVA: Ministar Krkobabić posetio Moravički okrug i Šilopaj
- Ruralnih delova, u kojima živi više od 40 odsto stanovika Srbije, ne smemo samo da se setimo u kriznim danima, kada su granice zatvorene i ne možemo nigde na odmor - rekao je Krkobabić odgovarajući u Skupštini na pitanje poslanika Samira Tandira vezana za potrebu jačanja sela oko Prijepolja.
Krkobabić je rekao da i Srbiju muči isti problem kao i zemlje Evrope, a tiče se transfera sredstava iz urbanih u ruralne delove.
- Sve počinje i završa se novcem, to je ključ svega - rekao je on i podsetio da je važno imati na umu da se investicionim planom predsednika Srbije predviđa izdvajanje pet milijardi evra za 5.000 kilometara lokaknih puteva, tri mijarde za kanalizaciju južno od Save i Dunava.
Krkobabić je naveo da rešenje vidi u tri krupne grupe pitanja, prva se odnosi na redovne i sugrune zarade koje je moguće ostvariti kroz porodična gazidnstva na selu, stare i nove zanate, seoski turizam.
To su oblici egzistencije na kojima bi mogli da poradimo, kao i na subvencijama, rekao je Krkobabić.
Druga grupa pitanja se, rekao je, odnosi na infrastrukturu, moramo biti jasniji sa planovima koji se odnose na vodovod, kanalizaciju, lokalne puteve, napon struje.
Veoma je važma treća grupa vezana za negovanje tradicije, kultunog identiteta, rekao je ministar i dodao da svaki kraj zaslužuje posebnu pažnju - jer će se tako istaći kvalitet i osobenost lokalnih proizvoda.