MODERNIZACIJA ŽELEZNICE SRBIJE: Do Budimpešte vozom za dva sata - prugom će se ići preko 200km/h
U protekle 4 godine velikim naporima radjeno je na realizaciji projekata modernizacije železničke infrastrukture vrednih preko milijardu i po evra.
Srbija ima 48 novih vozova, 1 brzi, a uskoro stižu još 2 nova voza za brzine do 200km/sat.
Izgrađena je deonica Stara Pazova – Novi Sad, a grade se još dve: Beograd – Stara Pazova i Novi Sad – Subotica. U toku su radovi na rekonstrukciji i modernizaciji dve dvokolosečne deonice od Beograda do Novog Sada, a uskoro će započeti radovi i na trećoj – Novi Sad–Subotica. U sklopu deonice za brze pruge Beograd – Stara Pazova, uskoro će se završiti i železnička stanica u Zemunu.
Srbija nastavlja ubrzano da raste i razvija se, pretendujući da preuzme ulogu apsolutnog lidera u regionu. Decenije stagnacije i degradacije u kojima je naša država tavorila, konačno su okončane 2012. godine, kada je naša država počela polako da izlazi iz mraka.
Od ranije je već poznato da Srbija i Mađarska održavaju odlične odnose, a pravljenje brze pruge Novi Sad - Kelebija, još više će ojačati odnose jer će na taj način direktno povezati Beograd i Budimpeštu. Pruga koja povezuje dve prestonice, iznosila bi oko 350 kilometara, od čega bi se 184 kilometara nalazilo na teritoriji Srbije. Srbija iz godine u godinu ulaže sve više novca kako bi što više izgradila puteve, mostove, pruge i ostale saobraćajnice i tako olakšala i ubrzala put našim državljanima, ali i strancima koji su u tranzitu kroz našu državu ili u dužoj poseti.
Na deonici puta od Novog Sada do mađarske granice, predviđeno je da voz stane na devet stanica: Salajka, Kisač, Stepanovićevo, Zmajevo, Vrbas, Naumovićevo, Bačka Topola, Žednik i Subotica.
Koliko je ovaj projekat značajan za našu zemlju, dovoljno govori podatak da bi se značajno brže stizalo od Beograda do Budimpešte, nego od Budimpešte do Beča!
Na sajtu delagovore.rs pogledajte još značajnih ulaganja u infrastrukturu i mnoge druge oblasti.