МОДЕРНИЗАЦИЈА ЖЕЛЕЗНИЦЕ СРБИЈЕ: До Будимпеште возом за два сата - пругом ће се ићи преко 200км/х
У протекле 4 године великим напорима рађено је на реализацији пројеката модернизације железничке инфраструктуре вредних преко милијарду и по евра.
Србија има 48 нових возова, 1 брзи, а ускоро стижу још 2 нова воза за брзине до 200км/сат.
Изграђена је деоница Стара Пазова – Нови Сад, а граде се још две: Београд – Стара Пазова и Нови Сад – Суботица. У току су радови на реконструкцији и модернизацији две двоколосечне деонице од Београда до Новог Сада, а ускоро ће започети радови и на трећој – Нови Сад–Суботица. У склопу деонице за брзе пруге Београд – Стара Пазова, ускоро ће се завршити и железничка станица у Земуну.
Србија наставља убрзано да расте и развија се, претендујући да преузме улогу апсолутног лидера у региону. Деценије стагнације и деградације у којима је наша држава таворила, коначно су окончане 2012. године, када је наша држава почела полако да излази из мрака.
Од раније је већ познато да Србија и Мађарска одржавају одличне односе, а прављење брзе пруге Нови Сад - Келебија, још више ће ојачати односе јер ће на тај начин директно повезати Београд и Будимпешту. Пруга која повезује две престонице, износила би око 350 километара, од чега би се 184 километара налазило на територији Србије. Србија из године у годину улаже све више новца како би што више изградила путеве, мостове, пруге и остале саобраћајнице и тако олакшала и убрзала пут нашим држављанима, али и странцима који су у транзиту кроз нашу државу или у дужој посети.
На деоници пута од Новог Сада до мађарске границе, предвиђено је да воз стане на девет станица: Салајка, Кисач, Степановићево, Змајево, Врбас, Наумовићево, Бачка Топола, Жедник и Суботица.
Колико је овај пројекат значајан за нашу земљу, довољно говори податак да би се значајно брже стизало од Београда до Будимпеште, него од Будимпеште до Беча!
На сајту delagovore.rs погледајте још значајних улагања у инфраструктуру и многе друге области.