Momirović: Kupovinom proizvoda sa oznakom “Bolja cena” do značajne uštede u kućnom budžetu
Ukoliko bismo sve proizvode sa oznakom “Bolja cena” kupili ovde u marketu Super Vero, uštedeli bismo oko 14 hiljada dinara.
Ukoliko bismo sve proizvode sa oznakom “Bolja cena” kupili ovde u marketu Super Vero u Novom Sadu u kojem se trenutno nalazimo, uštedeli bismo oko 14 hiljada dinara. To je zaista značajna cifra jer mi ne pričamo o simboličnim iznosima već o iznosima koji su važni za svako domaćinstvo, izjavio je ministar trgovine Tomislav Momirović nakon što je danas obišao maloprodajni objekat „Super Vero“ u Novom Sadu.
- Kompanija Veropulos od samog početka podržava akciju “Bolja cena” jer cilj ove akcije i jeste da vodimo računa o našim građanima i da im obezbedimo da po značajno nižim cenama kupuju važne proizvode poput sira, mleka, sokova, povrće, voće, pelene za bebe, sredstva za higijenu i drugih proizvoda, i verujem da ćemo u narednom peridu uspeti da proširimo paletu proizvoda - konstatovao je Momirović.
Ministar Momirović je dodao da se zahvaljuje gospodinu Veropulosu i njegovom timu s obzirom da su samo u prethodne tri godine investirali 30 miliona evra u našu zemlju. Za jednu Vladu, za jednu državu, za trgovinu, za ekonomiju - konkurencija je najvažnija. I važno je da imamo što više igrača na ovom tržištu, važno je da oni šire svoje interesovanje, šire svoje investicije, da naši ljudi mogu da kupuju u ovako prelepim objektima i važno je da zajednički radimo na stvarima koje su važne za sve naše građane.
Neposredno pre obilaska maloprodajnog objekta „Super Vero“ ministar Momirović održao je sastanak sa menadžmentom kompanije kao i sa vlasnikom kompanije Veropoulos Nikosom Veropulosom koji je tom prilikom istakao da je Veropulos prva strana kompanija koja je otvorila hipermarket u Srbiji i time pokazala koliko veruje u ovu zemlju pre više od 20 godina. I dalje je tako, zbog čega smo u Novom Sadu prošle godine otvorili najveći Super Vero i DŽambo hipermarket u regiji na 10.000 kvadrata.
- Glavni stubovi našeg poslovanja su kvalitet, bogat asortiman i vrhunske cene. Upravo zbog toga smo se rado priključili projektu “Bolja cena”. Danas smo u Novom Sadu mogli da vidimo više od 100 proizvoda na ovom režimu, koji su pridruženi drugim akcijama, njih više od 3000. Ni jedan od ovih proizvoda nije isključen iz Super Vero programa lojalnosti Vero klub. Odnosno, naše lojalne kupce dodatno nagrađujemo tako da čak i kupovinom akcijskih proizvoda skupljaju poene koji se mogu zameniti za vaučere za kupovinu u Super Veru. Isto važi i za dane kada dajemo popust penzionerima od 10%, čime delima potvrđujemo da su nam kupci na prvom mestu - rekao je Veropulos.