Момировић: Куповином производа са ознаком “Боља цена” до значајне уштеде у кућном буџету
Уколико бисмо све производе са ознаком “Боља цена” купили овде у маркету Супер Веро, уштедели бисмо око 14 хиљада динара.
Уколико бисмо све производе са ознаком “Боља цена” купили овде у маркету Супер Веро у Новом Саду у којем се тренутно налазимо, уштедели бисмо око 14 хиљада динара. То је заиста значајна цифра јер ми не причамо о симболичним износима већ о износима који су важни за свако домаћинство, изјавио је министар трговине Томислав Момировић након што је данас обишао малопродајни објекат „Супер Веро“ у Новом Саду.
- Компанија Веропулос од самог почетка подржава акцију “Боља цена” јер циљ ове акције и јесте да водимо рачуна о нашим грађанима и да им обезбедимо да по значајно нижим ценама купују важне производе попут сира, млека, сокова, поврће, воће, пелене за бебе, средства за хигијену и других производа, и верујем да ћемо у наредном периду успети да проширимо палету производа - констатовао је Момировић.
Министар Момировић је додао да се захваљује господину Веропулосу и његовом тиму с обзиром да су само у претходне три године инвестирали 30 милиона евра у нашу земљу. За једну Владу, за једну државу, за трговину, за економију - конкуренција је најважнија. И важно је да имамо што више играча на овом тржишту, важно је да они шире своје интересовање, шире своје инвестиције, да наши људи могу да купују у овако прелепим објектима и важно је да заједнички радимо на стварима које су важне за све наше грађане.
Непосредно пре обиласка малопродајног објекта „Супер Веро“ министар Момировић одржао је састанак са менаџментом компаније као и са власником компаније Веропоулос Никосом Веропулосом који је том приликом истакао да је Веропулос прва страна компанија која је отворила хипермаркет у Србији и тиме показала колико верује у ову земљу пре више од 20 година. И даље је тако, због чега смо у Новом Саду прошле године отворили највећи Супер Веро и Џамбо хипермаркет у регији на 10.000 квадрата.
- Главни стубови нашег пословања су квалитет, богат асортиман и врхунске цене. Управо због тога смо се радо прикључили пројекту “Боља цена”. Данас смо у Новом Саду могли да видимо више од 100 производа на овом режиму, који су придружени другим акцијама, њих више од 3000. Ни један од ових производа није искључен из Супер Веро програма лојалности Веро клуб. Односно, наше лојалне купце додатно награђујемо тако да чак и куповином акцијских производа скупљају поене који се могу заменити за ваучере за куповину у Супер Веру. Исто важи и за дане када дајемо попуст пензионерима од 10%, чиме делима потврђујемо да су нам купци на првом месту - рекао је Веропулос.