NARUČILA TELEFON, A NIJE MOGLA DA POVERUJE ŠTA JE DOBILA: Otvorila je paket i ostala bez reči i nije jedina sa ovakvim iskustvom
Jedna žena naručila je mobilni telefon, a dobija je... keks!
Za vreme perioda pandemije korone, ali i nakon toga sve je veći broj internet prevara, ali i ljudi koji preferiraju "kupovinu iz fotelje".
DA LI OVO ZNAČI DA SMO DOTAKLI DNO? "Gore od ovoga ne može da bude!"- Trgovci u borbi sa kupcima počeli da primenjuju očajničke mere
NOVA EKONOMSKA KRIZA NA POMOLU? Fič smanjio kreditni rejting SAD, zavladala panika: Setite se 2011. godine
"ZA DVE GODINE POVEĆANJE PENZIJA 55 ODSTO!" Vučić odgovorio kritičarima pa poslao važnu poruku: Potreban nam je Nacionalni stadion
I dok u većini slučajeva ljudi preko raznih profila na društvenim mrežama kupuju garderobru, ima i onih koji se odluče za kupovinu torbi, parfema, kupaćih kostima, patika, ali neretko i uređaja poput na primer telefona.
Naime, na društvenoj mreži Tviter pojavila se objava u kojoj piše da je jedna žena preko profila na društvenim mrežama poručila telefon, a dobila je ni manje ni više nego keks!
– Koleginica naručila preko Instagrama neki telefon od 14.000 dinara. Stigao joj keks. To je ista ona što joj stigle pidžame umesto haljine – piše u tvitu koji je pokrenuo lavinu komentara.
– Ja naručila patike 53 evra, a oni mi poslali neke od 10 i još male. Sreća brzo otvorila i kurir vratio – piše u prvom komentaru, dok je autorka dodala i da u iznosu ispod 15.000 dinara ne može da se prijavi već samo preko advokata privatnom tužbom.
– Baš mi žao trebalo joj dok radi na selu, a dobila keks – napisala je autorka.
Međutim, neki korisnici su dodali i da neka brza pošta ne daje da se paket odmah otvori.
– Koleginica isto tako poručila pa dobila dva krompira – stoji u jednom komentaru, dok se u drugom navodi:
– Neki nikada ne nauče dok se ne opeku par puta. Za te pare mogla je kupiti telefon u radnji.
Mnogi su ponovili i da pre onlajn kupovine treba videti da li prodavac ima registrovanu firmu.
– Trgovac koji svoju prodaju obavlja putem interneta u obavezi je da na vidnom i dostupnom mestu naznači: ime i prezime ili poslovno ime, adresu sedišta, kontakt podatke, matični broj (MB), poreski identifikacioni broj (PIB). Ako pružalac usluga navodi cene, one moraju biti jasno i nedvosmisleno naznačene, a posebno mora naznačiti da li su u te cene uključeni troškovi dostave, ostali manipulativni troškovi, porez i drugi troškovi koji na njih utiču – navodi se u Zakonu o elektronskoj trgovini.