НАРУЧИЛА ТЕЛЕФОН, А НИЈЕ МОГЛА ДА ПОВЕРУЈЕ ШТА ЈЕ ДОБИЛА: Отворила је пакет и остала без речи и није једина са оваквим искуством
Једна жена наручила је мобилни телефон, а добија је... кекс!
За време периода пандемије короне, али и након тога све је већи број интернет превара, али и људи који преферирају "куповину из фотеље".
ДА ЛИ ОВО ЗНАЧИ ДА СМО ДОТАКЛИ ДНО? "Горе од овога не може да буде!"- Трговци у борби са купцима почели да примењују очајничке мере
НОВА ЕКОНОМСКА КРИЗА НА ПОМОЛУ? Фич смањио кредитни рејтинг САД, завладала паника: Сетите се 2011. године
"ЗА ДВЕ ГОДИНЕ ПОВЕЋАЊЕ ПЕНЗИЈА 55 ОДСТО!" Вучић одговорио критичарима па послао важну поруку: Потребан нам је Национални стадион
И док у већини случајева људи преко разних профила на друштвеним мрежама купују гардеробру, има и оних који се одлуче за куповину торби, парфема, купаћих костима, патика, али неретко и уређаја попут на пример телефона.
Наиме, на друштвеној мрежи Твитер појавила се објава у којој пише да је једна жена преко профила на друштвеним мрежама поручила телефон, а добила је ни мање ни више него кекс!
– Колегиница наручила преко Инстаграма неки телефон од 14.000 динара. Стигао јој кекс. То је иста она што јој стигле пиџаме уместо хаљине – пише у твиту који је покренуо лавину коментара.
– Ја наручила патике 53 евра, а они ми послали неке од 10 и још мале. Срећа брзо отворила и курир вратио – пише у првом коментару, док је ауторка додала и да у износу испод 15.000 динара не може да се пријави већ само преко адвоката приватном тужбом.
– Баш ми жао требало јој док ради на селу, а добила кекс – написала је ауторка.
Међутим, неки корисници су додали и да нека брза пошта не даје да се пакет одмах отвори.
– Колегиница исто тако поручила па добила два кромпира – стоји у једном коментару, док се у другом наводи:
– Неки никада не науче док се не опеку пар пута. За те паре могла је купити телефон у радњи.
Многи су поновили и да пре онлајн куповине треба видети да ли продавац има регистровану фирму.
– Трговац који своју продају обавља путем интернета у обавези је да на видном и доступном месту назначи: име и презиме или пословно име, адресу седишта, контакт податке, матични број (МБ), порески идентификациони број (ПИБ). Ако пружалац услуга наводи цене, оне морају бити јасно и недвосмислено назначене, а посебно мора назначити да ли су у те цене укључени трошкови доставе, остали манипулативни трошкови, порез и други трошкови који на њих утичу – наводи се у Закону о електронској трговини.