NE MOŽE NEMAC DA PROIZVEDE KOLIKO KINEZ MOŽE DA KUPI: Problemi automobilskih giganata
Automobilska industrija u problemu zbog naglog kineskog oporavka posle korone
Nemački proizvođači automobila i dobavljači pripremaju se za prekide proizvodnje u drugom talasu korone, koji bi se mogli nastaviti i u narednoj godini.
Slede još veće donacije: Meridian pomogao Vladi Crne Gore i čitavom regionu
ŠTA ĆE BITI SA SKI-SEZONOM U SRBIJI? Ministarka poslala važno upozorenje nakon šokantnih slika (FOTO)
Došli biste za praznike, ali ne znate šta vas čeka? Ovo su pravila u evropskim zemljama i na srpskim granicama
Ovoga puta posebno zapinje s elektronskim komponentama, što se događa zbog brzog ekonomskog oporavka u Kini.
Budući da se automobilska industrija, posebno u Kini, oporavlja brže nego što se očekivalo nakon smirivanja pandemije, posebno poluprovodnici postaju oskudni, rekao je dobavljač Kontinental.
Folksvagen se plaši prekida proizvodnje u kineskoj automobilskoj industriji zbog uskih grla. Zbog pandemije korone, isporuka računarskih čipova za određene elektronske komponente postala je nesigurna, objavio je Folksvagen u Kini. Problem pogoršava brzorastuća potražnja za vozilima u Kini.
Kontinental je saopštio da će, iako su proizvođači poluprovodnika već proširili svoje kapacitete zbog neočekivane potražnje, dodatne količine će biti dostupne tek za šest do devet meseci zbog vremena realizacije u industriji, prenosi "SEEbiz".
Stoga se uska grla u isporuci mogu očekivati i u narednoj godini. Grupa Daks iz Hanovera u bliskom je kontaktu sa svojim kupcima kako bi pronašla rješenja. Podružnica VW-a u Kini takođe trenutno traži izlaze, zajedno sa sedištem kompanije u Volfsburgu i dobavljačima.