NEKOME JE KORONA DONELA BOGATSTVO: Ovo su biznisi koji su stvorili brendove i zabeležili neverovatan rast
Trgovci koji su se specijalizovali za proizvode specifične za pandemiju koronavirusa zabeležili su rapidni rast u Sjedinjenim Američkim Državama.
Rastuće preduzeće "Covid 19 Essentials" već ima osam lokacija u tržnim centrima širom američkog kontinenta. Kompanija prodaje široku paletu modernih maski za lice, pa čak kreiraju i persolizovane maske na licu mesta koristeći materijale poput pamuka i svile.
"Ako mi uzmu pola onoga što zaradim ja neću imati za život": Koliki porez treba da plaćaju frilenseri?
USVOJENO! VLADA SRBIJE POMAŽE FIRMAMA: Obezbeđena VELIKA KOLIČINA NOVCA, izmenjena i uredba o merama
POSAO OD KOJEG SE NEKADA ZARAĐIVALA DIREKTORSKA PLATA! Čika Đorđe žali što nema naslednika i voljan je da ga nauči sve (FOTO)
Oni koji su spremni da izdvoje malo više, tačnije 129 dolara, mogu se odlučiti i za "električnu masku" koja sadrži punjivu bateriju i ventilator za hlađenje lica, kaže Nadav Benimetski, osnivač lanca, piše CNN.
Procene tržišta za narednu godinu samo za maske kreću se između milijardu i devet milijardi dolara, pod pretpostavkom da će polovina stanovništa SAD nositi maske za višekratnu upotrebu.
Benimetski, biznismen iz Majamija, poručio je da mu je ideja o pokretanju ovog posla pala na pamet već u prvim mesecima gašenja prodaje izazvanog pandemijom.
"Sve je bilo zatvoreno u martu i aprilu. Ljudi su prodavali medicinske maske koje nisu bile bile najudobnije. Razmišljao sam u pravcu da ako već svi moraju da nose maske, zašto onda to ne bi radili na jedan udobniji način, sa duhom mode u svemu tome", objasnio je on.
Plan je, prema njegovim rečima, bio jednostavan.
"Već postoji toliko prodavnica u tržnim centrima koje su propale. Naše je bilo da nađemo praznu prodavnicu i zauzmemo je", dodao je on za ovaj strani medij.
Prva "Covid 19 Essentials" prodavnica otvorena je početkom juna u jednom od šoping molova u Majamiju, da bi se kasnije prodaja proširila na Nju Džerzi, Las Vegas...
Maske nisu jedine u ponudi - njihove radnje nude i i proizvode poput dezinfecionog UV svetla i uređaja koji omogućavaju beskontaktno aktiviranje dugmića lifta ili tastatura.
Benimetski je svestan da bi ovo mogao biti samo kratkoročan uspeh.
"Koristimo činjenicu da pandemija postoji i da je stvorila potrebu za takvim proizvodima. Kad pandemiji dođe kraj, preći ćemo na drugačiji koncept", zaključio je.
Konkurencija sličnog imena
On nije jedini koji je iskoristio aktuelnu situaciju. Tako u Njujorku postoji još jedna prodavnica koja nosi sličan naziv - "CV19 Essential", a koja takođe zadovoljava pandemijske potrebe potrošača.
Njihov rukovodila Bendžamin Hu naveo je da prodaju veliki broj različitih vrsta proizvoda, od maski za jednokratnu i višekratnu upotrebu, preko maramica, sredstava i uređaja za dezinfekciju do prečistača vazduha i barijera od pleksiglasa. Njihova radnja otvorena je početkom septembra.
"U početku smo primetili znatan broj ljudi koji prolazi pored prodavnice, fotografiše se ispred nje, ljudi su se dvoumili da li da uđu ili ne. Sada je mnogo bolje", rekao je Hu.
Uz to, gosti njegove radnje mogu uraditi i test na kovid 19, putem brisa nosa, a rezultate dobijaju kroz 72 sata.