НЕКОМЕ ЈЕ КОРОНА ДОНЕЛА БОГАТСТВО: Ово су бизниси који су створили брендове и забележили невероватан раст
Трговци који су се специјализовали за производе специфичне за пандемију коронавируса забележили су рапидни раст у Сједињеним Америчким Државама.
Растуће предузеће "Цовид 19 Essentials" већ има осам локација у тржним центрима широм америчког континента. Компанија продаје широку палету модерних маски за лице, па чак креирају и персолизоване маске на лицу места користећи материјале попут памука и свиле.
"Ако ми узму пола онога што зарадим ја нећу имати за живот": Колики порез треба да плаћају фриленсери?
УСВОЈЕНО! ВЛАДА СРБИЈЕ ПОМАЖЕ ФИРМАМА: Обезбеђена ВЕЛИКА КОЛИЧИНА НОВЦА, измењена и уредба о мерама
ПОСАО ОД КОЈЕГ СЕ НЕКАДА ЗАРАЂИВАЛА ДИРЕКТОРСКА ПЛАТА! Чика Ђорђе жали што нема наследника и вољан је да га научи све (ФОТО)
Они који су спремни да издвоје мало више, тачније 129 долара, могу се одлучити и за "електричну маску" која садржи пуњиву батерију и вентилатор за хлађење лица, каже Надав Бениметски, оснивач ланца, пише CNN.
Процене тржишта за наредну годину само за маске крећу се између милијарду и девет милијарди долара, под претпоставком да ће половина становништа САД носити маске за вишекратну употребу.
Бениметски, бизнисмен из Мајамија, поручио је да му је идеја о покретању овог посла пала на памет већ у првим месецима гашења продаје изазваног пандемијом.
"Све је било затворено у марту и априлу. Људи су продавали медицинске маске које нису биле биле најудобније. Размишљао сам у правцу да ако већ сви морају да носе маске, зашто онда то не би радили на један удобнији начин, са духом моде у свему томе", објаснио је он.
План је, према његовим речима, био једноставан.
"Већ постоји толико продавница у тржним центрима које су пропале. Наше је било да нађемо празну продавницу и заузмемо је", додао је он за овај страни медиј.
Прва "Цовид 19 Essentials" продавница отворена је почетком јуна у једном од шопинг молова у Мајамију, да би се касније продаја проширила на Њу Џерзи, Лас Вегас...
Маске нису једине у понуди - њихове радње нуде и и производе попут дезинфеционог УВ светла и уређаја који омогућавају бесконтактно активирање дугмића лифта или тастатура.
Бениметски је свестан да би ово могао бити само краткорочан успех.
"Користимо чињеницу да пандемија постоји и да је створила потребу за таквим производима. Кад пандемији дође крај, прећи ћемо на другачији концепт", закључио је.
Конкуренција сличног имена
Он није једини који је искористио актуелну ситуацију. Тако у Њујорку постоји још једна продавница која носи сличан назив - "ЦВ19 Essential", а која такође задовољава пандемијске потребе потрошача.
Њихов руководила Бенџамин Ху навео је да продају велики број различитих врста производа, од маски за једнократну и вишекратну употребу, преко марамица, средстава и уређаја за дезинфекцију до пречистача ваздуха и баријера од плексигласа. Њихова радња отворена је почетком септембра.
"У почетку смо приметили знатан број људи који пролази поред продавнице, фотографише се испред ње, људи су се двоумили да ли да уђу или не. Сада је много боље", рекао је Ху.
Уз то, гости његове радње могу урадити и тест на ковид 19, путем бриса носа, а резултате добијају кроз 72 сата.