NEMAČKA PUNA POLOVNJAKA koji ne ispunjavaju standarde: 35.000 dizelaša stiže u Srbiju!
Tri miliona vozila sa dizel motorima Evro 4 i Evro 5 standarda stoji na placevima u Nemačkoj i čeka kupce, većinom sa jugoistočnog Balkana...
Prošle godine izvoz polovnih automobila iz Nemačke na istočno i jugoistočno evropsko tržište iznosio je 226.000 vozila - dvostruko više u odnosu na 2018. godinu.
Supernova optički internet – tvoj nevidljivi prijatelj sada vidno bolji!
PROMENE NA AERODROMU U ATINI: Grci ublažavaju mere za turiste iz Srbije
TRI OPCIJE ZA NASTAVAK OTPLAĆIVANJA KREDITA: Nakon moratorijuma možete odmah da isplatite preostale rate!
U Srbiji je u prvih šest meseci ove godine, i pored epidemije korona virusa, na carini prijavljeno 10.000 vozila, što znači da ćemo do kraja godine imati uvoz od oko 35.000 dizelaša, koji ne mogu da se prodaju na nemačkom tržištu.
Trenutno, tri miliona vozila sa dizel motorima Evro 4 i Evro 5 standarda stoji na placevima u Nemačkoj i čeka kupce, većinom sa jugoistočnog Balkana, pošto ta vozila od jeseni neće moći da uđu u gradska jezgra mnogih nemačkih gradova.
Dileri nisu očekivali ovako komplikovanu situaciju sa koronom, a ni sa padom prodaje novih vozila od 50 odsto, pa gledaju da se u većom količinama oslobode dizelaša proizvedenih između 2008. i 2012. godine.
Jedan dan stajanja na placu košta ih 25 evra, a i cene su drastično pale, kažu u nemačkom automobilskom klubu ADAC.
- Cene su dosta pale. Uzmimo jedno vozilo staro tri godine sa pređenih 45.000 kilometara, ono je izgubilo skoro polovinu svoje vrednosti. Kada na scenu stupe sve najavljene mere, cene će još više pasti pa će se onda dizelaši nabavljati još povoljnije - rekao je Hans Lemark iz ADAC-a.
Glavni kupci ovih automobila dolaze iz zemalja sa Balkana, a prednjače Srbija i Hrvatska.
- Zaista je osetno porastao broj automobila koji se izvoze. U Hrvatsku je prošle godine otišlo 7.500 automobila, koji su doslovno prepravili tamošnje tržište. U Srbiju preko 10.000, što znači da je uočen jasan trend porasta izvoza u te dve zemlje - dodao je Lemark.
Dizeli ostaju van stroja jer su nemačke vlasti rešile da rigoroznije kontrolišu emisiju izduvnih gasova.
U poslednjih pet godina u Srbiju je ušlo oko pola miliona polovnih vozila. Ako se taj trend nastavi, možemo očekivati da će se zagađenje vazduha u narednim godinama još više pogoršavati.
MNOGI UMESTO STANA RAZMIŠLJAJU O IZGRADNJI KUĆE: Računica govori koliko bi taj luksuz u Srbiji mogao da košta!
BALKANCI LUDI ZA NEMAČKIM VOZILIMA: Stiže 35.000 "dizelaša" koje Nemci više ne mogu da voze
Ovo srpsko selo je RAJ ZA TURISTE, a meštani imaju jednu poruku: "Ako dođete u Skakavce JEŠĆETE SKAKAVCE"
KAKO NA ODMOR OVE GODINE: Autobusom, kolima ili avionom? Šta najmanje košta, i novca i živaca
Selo Srndalje nudi NESVAKIDAŠNJI UGOĐAJ, a jedna stvar ga čini posebnim: NEMA MOBILNIH TELEFONA