НЕМАЧКА ПУНА ПОЛОВЊАКА који не испуњавају стандарде: 35.000 дизелаша стиже у Србију!
Три милиона возила са дизел моторима Евро 4 и Евро 5 стандарда стоји на плацевима у Немачкој и чека купце, већином са југоисточног Балкана...
Прошле године извоз половних аутомобила из Немачке на источно и југоисточно европско тржиште износио је 226.000 возила - двоструко више у односу на 2018. годину.
Супернова оптички интернет – твој невидљиви пријатељ сада видно бољи!
ПРОМЕНЕ НА АЕРОДРОМУ У АТИНИ: Грци ублажавају мере за туристе из Србије
ТРИ ОПЦИЈЕ ЗА НАСТАВАК ОТПЛАЋИВАЊА КРЕДИТА: Након мораторијума можете одмах да исплатите преостале рате!
У Србији је у првих шест месеци ове године, и поред епидемије корона вируса, на царини пријављено 10.000 возила, што значи да ћемо до краја године имати увоз од око 35.000 дизелаша, који не могу да се продају на немачком тржишту.
Тренутно, три милиона возила са дизел моторима Евро 4 и Евро 5 стандарда стоји на плацевима у Немачкој и чека купце, већином са југоисточног Балкана, пошто та возила од јесени неће моћи да уђу у градска језгра многих немачких градова.
Дилери нису очекивали овако компликовану ситуацију са короном, а ни са падом продаје нових возила од 50 одсто, па гледају да се у већом количинама ослободе дизелаша произведених између 2008. и 2012. године.
Један дан стајања на плацу кошта их 25 евра, а и цене су драстично пале, кажу у немачком аутомобилском клубу АДАЦ.
- Цене су доста пале. Узмимо једно возило старо три године са пређених 45.000 километара, оно је изгубило скоро половину своје вредности. Када на сцену ступе све најављене мере, цене ће још више пасти па ће се онда дизелаши набављати још повољније - рекао је Ханс Лемарк из АДАЦ-а.
Главни купци ових аутомобила долазе из земаља са Балкана, а предњаче Србија и Хрватска.
- Заиста је осетно порастао број аутомобила који се извозе. У Хрватску је прошле године отишло 7.500 аутомобила, који су дословно преправили тамошње тржиште. У Србију преко 10.000, што значи да је уочен јасан тренд пораста извоза у те две земље - додао је Лемарк.
Дизели остају ван строја јер су немачке власти решиле да ригорозније контролишу емисију издувних гасова.
У последњих пет година у Србију је ушло око пола милиона половних возила. Ако се тај тренд настави, можемо очекивати да ће се загађење ваздуха у наредним годинама још више погоршавати.
МНОГИ УМЕСТО СТАНА РАЗМИШЉАЈУ О ИЗГРАДЊИ КУЋЕ: Рачуница говори колико би тај луксуз у Србији могао да кошта!
БАЛКАНЦИ ЛУДИ ЗА НЕМАЧКИМ ВОЗИЛИМА: Стиже 35.000 "дизелаша" које Немци више не могу да возе
Ово српско село је РАЈ ЗА ТУРИСТЕ, а мештани имају једну поруку: "Ако дођете у Скакавце ЈЕШЋЕТЕ СКАКАВЦЕ"
КАКО НА ОДМОР ОВЕ ГОДИНЕ: Аутобусом, колима или авионом? Шта најмање кошта, и новца и живаца
Село Срндаље нуди НЕСВАКИДАШЊИ УГОЂАЈ, а једна ствар га чини посебним: НЕМА МОБИЛНИХ ТЕЛЕФОНА