Nove vesti: I Plazma postala Čuvarkuća
Najpoznatiji brendovi kompanije Bambi - Plazma i Zlatni Pek stekli su pravo na korišćenje žiga "Čuvarkuća", koji se dodeljuje u okviru projekta Privredne komore Srbije "Stvarano u Srbiji".
-Plazma je ozbiljan brend koji će doprineti vidljivosti projekta i podstaći druge kompanije da se prijave za žig Čuvarkuća. Brendovi kompanije Bambi već više od pola veka predstavljaju simbol kvaliteta i spadaju u red najvoljenijih. Pažljivo osluškujemo svoje potrošače, njihove ukuse, želje, stil života želeći da im u svakom trenutku pružimo najbolji izbor. Ponosni smo što uživamo poverenje i ljubav mnogih generacija zasnovanih pre svega na vrhunskom kvalitetu naših proizvoda - rekao je Mihailo Vesović, predsednik Saveta PKS za dodelu žiga Čuvarkuća.
-Prestižni žig „Čuvarkuća“ za nas je dodatni dokaz da smo prepoznati i kao kompanija koja brine i o domaćoj privredi i kroz upotrebu domaćih sirovina u proizvodnji, doprinosi da dodatna vrednost ostane u našoj zemlji. Duboko verujemo da će ulaganje u domaće znanje i resurse doprineti tome da „Čuvarkuća“ postane svojevrstan simbol vrhunskih srpskih proizvoda koji mogu biti ozbiljna konkurencija inostranim brendovima- istakao je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.
Čitave generacije odrastale su uz proizvode kompanije Bambi, a čuvena Plazma kao noseći brend neprikosnovena je asocijacija na detinjstvo, radost i bezbrižna vremena. Jedinstvenog ukusa i mirisa, prepoznatljivog oblika i specifične hrskavosti, izrađena od pažljivo biranih sastojaka. Plazma je godinama najomiljeniji brend u Srbiji po ocenama potrošača, ali i biskvit voljen i prepoznatljiv u regionu kao i na mnogim inostranim tržištima. Zlatni Pek, pogodan kako za užinu, tako i za pripremu raznih poslastica, brend je dugogodišnje tradicije koji uživa sjajnu reputaciju zahvaljujući svom visokom kvalitetu. Priključujući se porodici nosilaca žiga „Čuvarkuća“, Plazma i Zlatni Pek svoju autentičnost obogatili su imidžom domaćeg proizvoda koji brine o nacionalnim interesima i domaćoj privredi dodao je Stojković.
Pored proizvoda kompanije Bambi, čuvarkućama su se pridružili i proizvodi kompanije Eko San pod brendom Brodisan namenjeni sanitarnoj i ekološkoj zaštititi. Eko San je primer domaće kompanije koja poštuje najviše ekološke standarde.
-Ponosni smo što će našu liniju proizvoda za deratizaciju u narednom periodu pratiti žig Čuvarkuća, naročito ako se uzme u obzir da smo jedina kompanija u našoj industriji koja je do sada dobila pravo na ovaj značajan žig”, kaže Slobodan Dunđerski, marketing menadžer u kompaniji Eko San. Ističe da je projekat “Stvarano u Srbiji” vrlo važan ne samo za proizvođače već i za naše potrošače. “Danas je u okviru Ekosan-a u stalnom radnom odnosu zaposleno preko 90 stručnjaka različitih profila kao što su doktori, epidemiolozi, inženjeri, doktor farmacije, magistar biologije ali i tehnolozi. Želeli smo, pre svega, da podignemo svest o značaju kupovine domaćih proizvoda i to najpre onih koji se ističu svojim vrhunskim kvalitetom, ali i visokim učešćem domaćih sirovina, rada i znanja- istakao je Dunđerski.