Нове вести: И Плазма постала Чуваркућа
Најпознатији брендови компаније Бамби - Плазма и Златни Пек стекли су право на коришћење жига "Чуваркућа", који се додељује у оквиру пројекта Привредне коморе Србије "Стварано у Србији".
-Плазма је озбиљан бренд који ће допринети видљивости пројекта и подстаћи друге компаније да се пријаве за жиг Чуваркућа. Брендови компаније Бамби већ више од пола века представљају симбол квалитета и спадају у ред највољенијих. Пажљиво ослушкујемо своје потрошаче, њихове укусе, жеље, стил живота желећи да им у сваком тренутку пружимо најбољи избор. Поносни смо што уживамо поверење и љубав многих генерација заснованих пре свега на врхунском квалитету наших производа - рекао је Михаило Весовић, председник Савета ПКС за доделу жига Чуваркућа.
-Престижни жиг „Чуваркућа“ за нас је додатни доказ да смо препознати и као компанија која брине и о домаћој привреди и кроз употребу домаћих сировина у производњи, доприноси да додатна вредност остане у нашој земљи. Дубоко верујемо да ће улагање у домаће знање и ресурсе допринети томе да „Чуваркућа“ постане својеврстан симбол врхунских српских производа који могу бити озбиљна конкуренција иностраним брендовима- истакао је Драган Стајковић, генерални директор компаније Бамби.
Читаве генерације одрастале су уз производе компаније Бамби, а чувена Плазма као носећи бренд неприкосновена је асоцијација на детињство, радост и безбрижна времена. Јединственог укуса и мириса, препознатљивог облика и специфичне хрскавости, израђена од пажљиво бираних састојака. Плазма је годинама најомиљенији бренд у Србији по оценама потрошача, али и бисквит вољен и препознатљив у региону као и на многим иностраним тржиштима. Златни Пек, погодан како за ужину, тако и за припрему разних посластица, бренд је дугогодишње традиције који ужива сјајну репутацију захваљујући свом високом квалитету. Прикључујући се породици носилаца жига „Чуваркућа“, Плазма и Златни Пек своју аутентичност обогатили су имиџом домаћег производа који брине о националним интересима и домаћој привреди додао је Стојковић.
Поред производа компаније Бамби, чуваркућама су се придружили и производи компаније Еко Сан под брендом Бродисан намењени санитарној и еколошкој заштитити. Еко Сан је пример домаће компаније која поштује највише еколошке стандарде.
-Поносни смо што ће нашу линију производа за дератизацију у наредном периоду пратити жиг Чуваркућа, нарочито ако се узме у обзир да смо једина компанија у нашој индустрији која је до сада добила право на овај значајан жиг”, каже Слободан Дунђерски, маркетинг менаџер у компанији Еко Сан. Истиче да је пројекат “Стварано у Србији” врло важан не само за произвођаче већ и за наше потрошаче. “Данас је у оквиру Екосан-а у сталном радном односу запослено преко 90 стручњака различитих профила као што су доктори, епидемиолози, инжењери, доктор фармације, магистар биологије али и технолози. Желели смо, пре свега, да подигнемо свест о значају куповине домаћих производа и то најпре оних који се истичу својим врхунским квалитетом, али и високим учешћем домаћих сировина, рада и знања- истакао је Дунђерски.