OBIMNI RADOVI NA AUTO-PUTU MILOŠ VELIKI I PRILAZNIM PUTEVIMA: Do aprila će sve biti potpuno rekonstruisano
U tunelu Trbušani koji je dugačak 280 metara trenutno se završavaju svi građevinski radovi
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, zajedno sa v.d. direktorom "JP Puteva Srbije" Zoranom Drobnjakom i gradonačelnikom Čačka, Milunom Todorovićem, obišao je danas radove na tunelu Trbušani i asfaltiranje deonice od 200 metara kod Preljine na trasi auto-puta "Miloš Veliki". Tokom obilaska radova istaknuto je da će lokalni putevi koji su devastirani usled prolaska kamiona i teške mehanizacije za potrebe izgradnje auto-puta "Miloš Veliki" biti rekonstruisani.
U SRBIJI OTVORENA JEDNA OD NAJVEĆIH FIRMI: Vučić ponosno - obezbedili smo sigurnost za 5.000 ljudi
SLIVA SE NOVAC NA RAČUNE GRAĐANA: Obavezno se prijavite u ovom periodu, državna pomoć stiže već u decembru
Izjava Milorada Grčića, v. d. direktora „Elektroprivrede Srbije“
Kineski partneri koji su izvođači radova krenuli su sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica, a u planu je da se najkasnije do marta ili aprila naredne godine sve saobraćajnice ukupne dužine 40 kilometara potpuno rekonstruišu.
- Nalazimo se na teritoriji mesne zajednice Rakova, na delu saobraćajnice obilaznog puta odnosno kraka auto-puta "Miloš Veliki" od Čačka do Požege. Kroz teritoriju grada Čačka ova deonica auto-puta prolazi u dužini od 14,5 kilometara. Ono što je za nas važno je to da ćemo dosanjati san generacija koje su sanjale auto-put od Čačka do Beograda. Čačak će biti povezan sa svim auto-putevima, sa Koridorima 10 i 11. Na ovoj deonici auto-put "Miloš Veliki" prolazi kroz pet mesnih zajednica, dok su na teritorijama osam mesnih zajednica devastirani lokalni putevi. Kineski partner je već krenuo sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica - rekao je Milun Todorović, gradonačelnik Čačka.
U tunelu Trbušani koji je dugačak 280 metara trenutno se završavaju svi građevinski radovi. Prema trenutnoj dinamici u narednih deset dana će biti završeni građevinski radovi, kada će se otpočeti sa opremanjem tunela. Na tunelu Trbušani su završeni radovi na bušenju šipova i betoniranju naglavnih greda, a u toku su radovi na izradi središnjeg zida i armirano betonske lučne konstrukcije.
- Prva poddeonica, koja je i najvažnija, proteže se od Preljine do buduće petlje Pakovraće. Svi radovi su intenzivirani i počelo je asfaltiranje probnih deonica. Na ovoj poddeonici najznačajniji su objekti počevši od petlje Preljina, tunel Trbušani koji je dugačak 280 metara, a iza tunela je još nekoliko značajnih mostova i petlja u Pakovraću gde će biti buduća naplatna stanica. Na gradilištu se svi radovi paralelno izvode kako bi smo uspeli da do kraja godine zaršimo sve ono što je obećano - rekao je Miodrag Poledica, izvršni direktor sektora za strategiju, projektovanje i razvoj JP Putevi Srbije.
Dužina deonice od Preljine do Požege iznosi 30,9 kilometara i izuzetno je kompleksna jer skoro trećinu trase čine mostovi i tuneli. Deonica Preljina – Požega predstavlja deo autoputa E-763, odnosno deo auto-puta Beograd – Južni Jadran kojim se ostvaruje veza između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana. Deonica Preljina - Požega ključna je za povezivanje regiona i za jačanje turističkih i privrednih kapaciteta