ОБИМНИ РАДОВИ НА АУТО-ПУТУ МИЛОШ ВЕЛИКИ И ПРИЛАЗНИМ ПУТЕВИМА: До априла ће све бити потпуно реконструисано
У тунелу Трбушани који је дугачак 280 метара тренутно се завршавају сви грађевински радови
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић, заједно са в.д. директором "ЈП Путева Србије" Зораном Дробњаком и градоначелником Чачка, Милуном Тодоровићем, обишао је данас радове на тунелу Трбушани и асфалтирање деонице од 200 метара код Прељине на траси ауто-пута "Милош Велики". Током обиласка радова истакнуто је да ће локални путеви који су девастирани услед проласка камиона и тешке механизације за потребе изградње ауто-пута "Милош Велики" бити реконструисани.
У СРБИЈИ ОТВОРЕНА ЈЕДНА ОД НАЈВЕЋИХ ФИРМИ: Вучић поносно - обезбедили смо сигурност за 5.000 људи
СЛИВА СЕ НОВАЦ НА РАЧУНЕ ГРАЂАНА: Обавезно се пријавите у овом периоду, државна помоћ стиже већ у децембру
Изјава Милорада Грчића, в. д. директора „Електропривреде Србије“
Кинески партнери који су извођачи радова кренули су са реконструкцијом тих саобраћајница, а у плану је да се најкасније до марта или априла наредне године све саобраћајнице укупне дужине 40 километара потпуно реконструишу.
- Налазимо се на територији месне заједнице Ракова, на делу саобраћајнице обилазног пута односно крака ауто-пута "Милош Велики" од Чачка до Пожеге. Кроз територију града Чачка ова деоница ауто-пута пролази у дужини од 14,5 километара. Оно што је за нас важно је то да ћемо досањати сан генерација које су сањале ауто-пут од Чачка до Београда. Чачак ће бити повезан са свим ауто-путевима, са Коридорима 10 и 11. На овој деоници ауто-пут "Милош Велики" пролази кроз пет месних заједница, док су на територијама осам месних заједница девастирани локални путеви. Кинески партнер је већ кренуо са реконструкцијом тих саобраћајница - рекао је Милун Тодоровић, градоначелник Чачка.
У тунелу Трбушани који је дугачак 280 метара тренутно се завршавају сви грађевински радови. Према тренутној динамици у наредних десет дана ће бити завршени грађевински радови, када ће се отпочети са опремањем тунела. На тунелу Трбушани су завршени радови на бушењу шипова и бетонирању наглавних греда, а у току су радови на изради средишњег зида и армирано бетонске лучне конструкције.
- Прва poddeonica, која је и најважнија, протеже се од Прељине до будуће петље Паковраће. Сви радови су интензивирани и почело је асфалтирање пробних деоница. На овој poddeonici најзначајнији су објекти почевши од петље Прељина, тунел Трбушани који је дугачак 280 метара, а иза тунела је још неколико значајних мостова и петља у Паковраћу где ће бити будућа наплатна станица. На градилишту се сви радови паралелно изводе како би смо успели да до краја године заршимо све оно што је обећано - рекао је Миодраг Поледица, извршни директор сектора за стратегију, пројектовање и развој ЈП Путеви Србије.
Дужина деонице од Прељине до Пожеге износи 30,9 километара и изузетно је комплексна јер скоро трећину трасе чине мостови и тунели. Деоница Прељина – Пожега представља део аутопута Е-763, односно део ауто-пута Београд – Јужни Јадран којим се остварује веза између Србије и Црне Горе, односно Београда и Јужног Јадрана. Деоница Прељина - Пожега кључна је за повезивање региона и за јачање туристичких и привредних капацитета