Objavljena lista NAJVREDNIJIH BRENDOVA na svetu: Većinu koristimo SVAKI DAN (VIDEO)
Apsolutno dominiraju tehnološke kompanije
WPP i Kantar Milvard Braun predstavili su rezultate svoje najnovije BrandZ studije najvrednijih brendova sveta, koja je još jednom pokazala apsolutnu dominaciju tehnoloških kompanija.
Pročitajte i:
Prema nalazima istraživanja, ukupna vrednost top 100 najvrednijih svetskih brendova porasla je za 21% i dosegnula je cifru od 4,4 triliona dolara, što je najviši rast do sada zabeležen. Brendovi koji su najviše doprineli takvom rastu bili su Netfliks, Amazon, Epl i Alibaba, koji su zajedno dodali 748 milijardi dolara na ovogodišnju listu.
Gugl je zadržao prvo mesto na listi, a slede ga Epl, Amazon, Majkrosoft i kineski Tencent. Fejsbuk se nalazi na šestom mestu, a za njim ide Visa, Mekdonalds, Alibaba, a na desetom mestu se nalazi AT&T.
Najimpresivnija brojka u Top 10 listi ovogodišnjeg istraživanja je 92%, a to je procenat rasta vrednosti koji je zabeležila kompanija Alibaba.
1. Gugl (302,1 milijarde dolara)
2. Epl (300,6 milijardi dolara)
3. Amazon (207,6 milijardi dolara)
4. Majkrosoft (201 milijarda dolara)
5. Fejsbuk (162, 1 milijardi dolara)
6. Tencent (179 milijardi dolara)
7. Visa (145,6 milijardi dolara)
8. Mekdonalds (126 milijardi dolara)
9. Alibaba (113,4 milijarde dolara)
10. AT&T (106,6 milijardi dolara)