Објављена листа НАЈВРЕДНИЈИХ БРЕНДОВА на свету: Већину користимо СВАКИ ДАН (ВИДЕО)
Апсолутно доминирају технолошке компаније
WPP и Кантар Милвард Браун представили су резултате своје најновије БрандЗ студије највреднијих брендова света, која је још једном показала апсолутну доминацију технолошких компанија.
Прочитајте и:
Према налазима истраживања, укупна вредност топ 100 највреднијих светских брендова порасла је за 21% и досегнула је цифру од 4,4 трилиона долара, што је највиши раст до сада забележен. Брендови који су највише допринели таквом расту били су Нетфликс, Амазон, Епл и Алибаба, који су заједно додали 748 милијарди долара на овогодишњу листу.
Гугл је задржао прво место на листи, а следе га Епл, Амазон, Мајкрософт и кинески Тенцент. Фејсбук се налази на шестом месту, а за њим иде Виса, Мекдоналдс, Алибаба, а на десетом месту се налази AT&T.
Најимпресивнија бројка у Топ 10 листи овогодишњег истраживања је 92%, а то је проценат раста вредности који је забележила компанија Алибаба.
1. Гугл (302,1 милијарде долара)
2. Епл (300,6 милијарди долара)
3. Амазон (207,6 милијарди долара)
4. Мајкрософт (201 милијарда долара)
5. Фејсбук (162, 1 милијарди долара)
6. Тенцент (179 милијарди долара)
7. Visa (145,6 милијарди долара)
8. Мекдоналдс (126 милијарди долара)
9. Алибаба (113,4 милијарде долара)
10. AT&T (106,6 милијарди долара)