VIJADUKT I TUNEL SKORO ZAVRŠENI! Odmiču radovi na brzoj pruzi Beograd-Novi Sad
Izgradnja deonice brze pruge od Stare Pazove do Novog Sada dužine veće od 40 kilometara teče po planu, a u ovom trenutku urađeno je više od 53 odsto ukupnih radova.
Najizazovniji delovi, vijadukt i tunel, već su 80 odsto gotovi, a izgrađeno je i 35 kilometara koloseka.
Direktor ogranka "RŽD internešnal" u Srbiji Mansurbek Sultanov kaže da će radovi biti završeni u roku - do septembra 2021. godine. Sultanov ističe i da radovi teku po planu.
NBS će i dalje sprovoditi mere koje će GARANTOVATI NISKU INFLACIJU! Očekuje se RAST zaposlenih!
Platio KAZNU od 3.500 HILJADE EVRA u kafiću: Scena kakva se nije do sada videla na Balkanu!
Folksvagen ponovo odložio odluku: Turska ostaje bez važne investicije? Da li je to šansa za Balkan?
- Dobio sam izveštaj da je vijadukt 87 odsto gotov, a tunel 83 odsto, što je potpuno u skladu sa dinamikom radova - navodi Sultanov.
Kaže da je najviše poteškoća u izgradnji zadavala unikatna geologija terena.
- Sa desne strane nam je Dunav sa blatom, a sa leve strane Fruška gora sa klizištima. Da bismo izdržali to sve na dužini od tri kilometra imamo 40 kilometara šipova u zemlji - objašnjava Sultanov.
Kaže da se trenutno radi na rasponskoj konstrukciji.
- Ovo nam je deseta deonica koju gradimo u Srbiji i svi naši projekti su završeni ili na vreme ili pre roka. Septembar 2021. godine je rok za statička i dinamička ispitivanje spremnog objekta - ističe Sultanov.
Najavljuje da će tunel kod Čortanovaca biti spojen već u aprilu, a da posle toga ostaje završetak svih drugih radova i polaganje koloseka.
Sultanov je potvrdio je da će brzina kojom će se vozovi kretati ovom deonicom iznositi do 200 kilometara na sat.
- Ovo jeste krak Koridora 10. Srbija hoće da bude i biće na istom ili višem nivou u odnosu na svoje komšije. Prvi put će u Srbiji biti implementirani sistemi za bezbednost i upravljanje saobraćajem zato što kada voz ide takvom brzinom, mašinovođa već ne može da prati sve vizuelno - objašnjava Sultanov.
Uskoro bi trebala da počne i izgradnja novog modernog dispečerskog centra Železnica Srbije.
- Radovi su već krenuli prošle godine i prva faza radova je završena. Sada planiramo još neke događaje koji bi obeležili početak tog projekta - kaže Mansurbek Sultanov.
Ističe da je završeno i 77 kilometara u okviru projekta modernizacije pruge pruge Beograd-Bar.
Pregovori o budžetu u EU su upravo postali još komplikovaniji, evo i zašto
Posledice epidemije virusa: Svetska kompanija u momentu IZGUBILA 34 MILIJARDE DOLARA!
Samo 328 očeva u Srbiji koristi ovu privilegiju: Zbog čega tate ne koriste PORODILJSKO BOLOVANJE?
Srbija priprema krizni plan: Otkazani aranžmani kineskih turista
ŠTA SE TAČNO dešava sa robom koja je vraćena internet prodavcima? BACAJU se MILIJARDE DOLARA!