ВИЈАДУКТ И ТУНЕЛ СКОРО ЗАВРШЕНИ! Одмичу радови на брзој прузи Београд-Нови Сад
Изградња деонице брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада дужине веће од 40 километара тече по плану, а у овом тренутку урађено је више од 53 одсто укупних радова.
Најизазовнији делови, вијадукт и тунел, већ су 80 одсто готови, а изграђено је и 35 километара колосека.
Директор огранка "РЖД интернешнал" у Србији Мансурбек Султанов каже да ће радови бити завршени у року - до септембра 2021. године. Султанов истиче и да радови теку по плану.
НБС ће и даље спроводити мере које ће ГАРАНТОВАТИ НИСКУ ИНФЛАЦИЈУ! Очекује се РАСТ запослених!
Платио КАЗНУ од 3.500 ХИЉАДЕ ЕВРА у кафићу: Сцена каква се није до сада видела на Балкану!
Фолксваген поново одложио одлуку: Турска остаје без важне инвестиције? Да ли је то шанса за Балкан?
- Добио сам извештај да је вијадукт 87 одсто готов, а тунел 83 одсто, што је потпуно у складу са динамиком радова - наводи Султанов.
Каже да је највише потешкоћа у изградњи задавала уникатна геологија терена.
- Са десне стране нам је Дунав са блатом, а са леве стране Фрушка гора са клизиштима. Да бисмо издржали то све на дужини од три километра имамо 40 километара шипова у земљи - објашњава Султанов.
Каже да се тренутно ради на распонској конструкцији.
- Ово нам је десета деоница коју градимо у Србији и сви наши пројекти су завршени или на време или пре рока. Септембар 2021. године је рок за статичка и динамичка испитивање спремног објекта - истиче Султанов.
Најављује да ће тунел код Чортановаца бити спојен већ у априлу, а да после тога остаје завршетак свих других радова и полагање колосека.
Султанов је потврдио је да ће брзина којом ће се возови кретати овом деоницом износити до 200 километара на сат.
- Ово јесте крак Коридора 10. Србија хоће да буде и биће на истом или вишем нивоу у односу на своје комшије. Први пут ће у Србији бити имплементирани системи за безбедност и управљање саобраћајем зато што када воз иде таквом брзином, машиновођа већ не може да прати све визуелно - објашњава Султанов.
Ускоро би требала да почне и изградња новог модерног диспечерског центра Железница Србије.
- Радови су већ кренули прошле године и прва фаза радова је завршена. Сада планирамо још неке догађаје који би обележили почетак тог пројекта - каже Мансурбек Султанов.
Истиче да је завршено и 77 километара у оквиру пројекта модернизације пруге пруге Београд-Бар.
Преговори о буџету у ЕУ су управо постали још компликованији, ево и зашто
Последице епидемије вируса: Светска компанија у моменту ИЗГУБИЛА 34 МИЛИЈАРДЕ ДОЛАРА!
Само 328 очева у Србији користи ову привилегију: Због чега тате не користе ПОРОДИЉСКО БОЛОВАЊЕ?
Србија припрема кризни план: Отказани аранжмани кинеских туриста
ШТА СЕ ТАЧНО дешава са робом која је враћена интернет продавцима? БАЦАЈУ се МИЛИЈАРДЕ ДОЛАРА!